نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. ارديبهشت 1398 - 21:42   |   کد مطلب: 26756
پدر و مادر “شهید عیسی نجفی” شامگاه پنجشنبه گذشته در خانه شان واقع در بهشهر مازندران کشته شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛  به نقل از ۸دی،طبق گفته های اورژانس بهشهر شاهرگ آنها (پدر و مادر شهید) زده شده است.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خواست تا با قید فوریت نسبت به شناسایی، معرفی و مجازات عاملان این واقعه تاسف‌بار اقدام کنند.

 کشف جسد و قتل پیر مرد و پیرزن بهشهری درحال که آن دو پدر و مادر شهید عیسی نجفی بودند باعث شد تا تحقیقات ویژه پلیس و امنیتی آغاز شود. این حادثه شامگاه دیروز با پیدا شدن اجساد در  منزل مسکونی فاش شد و اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تایید این خبر گفت : پس از وقوع این  حادثه یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی برای پیگیری بیشتر به منطقه اعزام شدند تا موضوع را پیگیری و بررسی کنند.

عباسی گفت: جسد این زوج بهشهری به پزشکی قانونی ساری منتقل و علت مرگ آنان پس از آزمایش‌ها و کالبدشکافی متخصصان پزشکی قانونی استان اعلام خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: جزئیات بیشتر این حادثه به دلیل  فرار قاتل یا قاتلین پس از دستگیری اعلام خواهد شد.

مختصری از زندگی نامه شهید محمدعلی عیسی نجفی

وی اول شهریور ۱۳۴۲ در متکازین بهشهر به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا مقطع راهنمایی ادامه داد. پس از انقلاب اسلامی به خدمت لشکر ۲۵  کربلا  سپاه پاسداران درآمد و هنگام حمله رژیم بعث به خاک عزیز کشورمان به جبهه های دفاع حق علیه باطل شتافت.

شهید نجفی طی بمباران رژیم بعث در منطقه حلبچه در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۶۶ به درجه شهادت نائل شد و در تاریخ ۶ فروردین ۱۳۶۷ در بهشت زهرای بهشهر به خاک سپرده شد.

تصویری از کوچه مزین به نام این شهید در روستای متکازین

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار