نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. ارديبهشت 1398 - 16:16   |   کد مطلب: 26771
فرماندار ملایر گفت: زيرساخت‌ها در شهرستان ملاير مهيا و آماده است و بايد مجموعه مديران شهرستان در مسير توسعه ملایر گام بردارند.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت اله ولدی در اولين نشست مشترک با کارکنان فرمانداری ملایر تاکید بر پیگیری برنامه سه ساله شهرستان اظها داشت: بايد برنامه‌ها و دستورالعمل‌هايي که از استان به شهرستان ابلاغ مي‌شود به‌ويژه سند سه‌ساله‌اي که براي شهرستان تدوين‌شده ، توجه ویژه کرد و تا حصول نتيجه پيگيري های لازم انجام شود.
 وی گفت: امید است  همه ما در مسيري که شهدا حرکت کردند گام برداشته و ادامه‌دهنده راه اين عزيزان باشيم.
فرماندار ملایر با اشاره به مهمترین وظایف بخشداران بیان کرد: در بخشداری ها تلاش شده تا وضعيت عمراني روستاها بهبود يابد و مشکلاتي را که در اين زمينه وجود دارد  از استان و با همکاري و تعامل با نمايندگان شهرستان  پیگیری شود.
وي به قرارگیری در سال انتخبات اشاره و بيان داشت:  سال پيش رو انتخابات سختي را خواهيم داشت و بايد تلاش کنيم تا حضور پرشور و نشاط مردم در پاي صندوق‌هاي رأي را رقم بزنيم.
وي خاطرنشان کرد: استکبار جهاني به‌ويژه آمريکا با تحريم‌هايي که عليه مردم عزيز ايران اسلامي وارد آورده ، درصدد است که مردم را از نظام مأيوس نمايد اما با درايت مقام معظم رهبري، همدلي و همکاري همه مديران کارکنان و مردم هرگز موفق نخواهند شد.
وي گفت: مردم شهرستان ملاير مردمي فرهنگ مدار تلاش‌گر و سخت‌کوش هستند و ظرفيت‌هاي بسيار بالايي نيز در شهرستان وجود دارد که بايد بررسي و فعال شوند.
فرماندار ملایر تاکید کرد: زيرساخت‌ها در شهرستان ملاير مهيا و آماده است و بايد مجموعه مديران شهرستان در مسير توسعه شهرستان گام بردارند.
وي در پايان بيان داشت: هر دستگاه يک وظيفه ذاتي دارد که بايد انجام دهد ولي و وظيفه اصلي همه ما، همگام باهم و با تعامل و همدلي بايد تلاش در مسير توسعه و پيشرفت همه‌جانبه شهرستان باشد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار