نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1398 - 15:00   |   کد مطلب: 26787
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری 29 نشست بصیرتی همزمان با سالروز بزرگداشت سوم خردادماه از برگزاری دو یادواره شهدای «آبروی محله» خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی مرتضی زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه حماسه سوم خردادماه یک افتخار ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی است اظهار کرد: فتح خرمشهر معجزه الهی بود که با توکل و همت رزمندگان دفاع مقدس به سرانجام رسید.

وی با استناد به فرمایش امام راحل که فرمودند «فتح خرمشهر، فتح خاک نیست بلکه فتح  ارزش‌های اسلامی است» افزود: امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه از این فتح ارزشمند همچنان برنامه‌های سوم خردادماه پرشورتر از قبل برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر از برگزاری 60 برنامه مختلف توسط سپاه و بسیج ناحیه ملایر همزمان با سوم خردادماه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها از دوم تا پنجم خردادماه برگزار می‌شود گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در خصوص حماسه سوم خرداد، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهر سامن، دیدار با ایثارگران از برنامه‌های سوم خرداد در ملایر است.

زنگنه از برگزاری 29 نشست بصیرتی در ملایر خبر داد و افزود: برگزاری دو یادواره شهدای آبروی محله، مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی(ره)،  نشست زنان اسطوره مقاومت و سرکشی از خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی اعزام گروه‌های جهادی بسیج مهندسی به روستاها، برگزاری نمایشگاه سوم خردادماه، کوهپیمایی خواهران بسیجی و برگزاری جلسه حلقه‌های صالحین را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد:  جشنواره عکس مقاومت و نمایش فیلم‌های مستند از سوم خردادماه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: همایش بصیرتی روز مقاومت، پخش تراکت، فضاسازی سطح شهر و برنامه‌های فرهنگی دیگر با همکاری سایر ادارات نیز برگزار  می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار