نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1398 - 15:01   |   کد مطلب: 26788
نماینده مردم ملایر در مجلس از وزارت راه و شهرسازی خواست جاده‌ ملایر به نهاوند و ملایر به بروجرد هر چه سریعتر از سوی این وزارت خانه مورد اصلاح و بازسازی و بهسازی قرار گیرد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی خود خطاب به حسن روحانی گفت: بانک‌ها در حال حاضر به یکی از بزرگترین مشکلات عدم تولید در کشور و تولید کنندگان تبدیل شده و بسیاری از کارهای تولیدی به دلیل بدهی‌های تولیدکنندگان به بانک‌ها به حالتی تبدیل شده که تولید کنندگان یا در زندان هستند یا در فعالیت‌های تولیدی‌شان متوقف شده است.

وی از حسن روحانی و هیأت دولت خواست این موضوع را هر چه سریع‌تر بررسی کرده و در پرداخت تسهیلات اعطا شده به تولیدکنندگان حداقل دو سال به آنها مهلت دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی برای واردات کالاهای اساسی 14 میلیارد دلار مصوب کرده است اما سیستم توزیع کالا در ایران بسیار دردآور و زجرآور است.

کاظمی گفت:‌دولت باید توزیع کالاهای اساسی را در کشور به وسیله کوپن انجام دهند تا خانواده‌ها مجبور نشوند برای دریافت چند کیلو قند و شکر صبح و بعداز ظهر انتظار بکشند و در پایان هم گیرشان نیاید.

وی خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی افزود: باید این وزارتخانه در عملیات اجرایی جاده ملایر- آورزمان - نهاوند تسریع داشته باشند ضمن اینکه اجرای روکش جاده ملایر به توره و همچنین اتمام جاده ترانزیتی ملایر به بروجرد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی در پایان از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواست اقدام عاجل را در خصوص بازسازی یخچال تاریخی و فرهنگی میرفتاح که در جریان سیل اخیر تخریب شده است، داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار