نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. خرداد 1398 - 11:33   |   کد مطلب: 26808
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباری حدود به ۲ میلیارد تومان برای بهسازی محور ملایر- توره تخصیص یافت.
به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: بنابر نارضایتی‌ اهالی شهرستان ملایر از وضعیت محور ملایر- توره و متعاقب پیگیری‌های صورت گرفته توسط نمایندگان شهرستان و مساعدت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، عملیات لکه‌گیری، اصلاح روکش و بهسازی این محور با اعتباری حدود به ۲ میلیارد تومان آغاز شد.
 
وی این اقدام را گامی مور در زمینه کاهش تصادفات جاده ای دانست و ادامه داد: با اصلاح این مسیر و اتمام عملیات بهسازی روکش، تردد در محور ملایر- توره تسهیل می شود.
 
کاظمی در ادامه به تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان سیل فروردین ماه شهرستان ملایر اشاره و اظهارکرد: در نشست نمایندگان ملایر، ظفری مدیرکل بنیاد مسکن استان و رئیس بنیاد مسکن ملایر که به منظور رسیدگی مشکلات آسیب دیدگان سیل اخیر در شهرستان و بررسی طرح‌های عمرانی و بهسازی بنیاد مسکن تشکیل شد، برنامه‌های لازم برای اجرای طرح‌ هادی در در روستاها و آسفالت ریزی حداقل ۲۷ روستای شهرستان و کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر تدوین شد.
 
نماینده مردم ملایردر خانه ملت بیان کرد: پیگیری تأمین قیر اختصاصی برای این امور و تهیه ساز و کار تهاتر با پیمانکار نیز در کنار رفع مشکل بانک‌ها در اعطای تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت به آسیب زدگان سیل از جمله دیگر محورهای این نشست کارشناسی بود‌.
 
وی گفت: همچنین برنامه ریزی لازم برای کمک اختصاصی نمایندگان از محل بودجه ۹۸ به طرح‌های مذکور در این جلسه صورت گرفت.
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار