نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. خرداد 1398 - 11:34   |   کد مطلب: 26809
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: سال گذشته درآمد واحد اکرام ایتام این نهاد 40 میلیارد ریال بود که پیش بینی می شود این رقم امسال افزایش یابد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی مقدم در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این درآمد حاصل کمک های خوب و مستمر حامیان ایتام است که حدود 40 درصد آنان ساکن تهران و مابقی در ملایر و سایر شهرها ساکن هستند.
وی افزود: با توجه به افزایش تعداد حامیان ایتام، پیش بینی می شود رقم این کمک ها امسال به حدود 45 میلیارد ریال برسد.
کرمی مقدم با اشاره به برپایی چهار پایگاه جذب حامی همزمان با هفته کرامت در سطح این شهرستان ادامه داد: پیش بینی می شود در ایام ماه رمضان، هفته کرامت و شب های قدر بیش از یکهزار حامی توسط واحد اکرام کمیته امداد ملایر جذب شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با اشاره به اطعام دهی بیش از 6 هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد و ایتام این شهرستان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این اطعام دهی طبق روال سال های گذشته همزمان با هفته کرامت و با کمک خیران، نیکوکاران و اداره اوقاف و امور خیریه ملایر انجام می شود.
کرمی مقدم ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و 100 تن از ایتام و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در ماه رمضان اطعام دهی شدند.
وی بیان کرد: همچنین همزمان با شروع ماه مبارک رمضان 600 سبد کالای حمایتی در بین مددجویان در حال توزیع است که این رقم سال گذشته 450 مورد و شامل اقلام مورد نیاز است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر همچنین به برگزاری طرح مفتاح الجنه با کمک مسئولان و خیران این شهرستان اشاره کرد و گفت: سال گذشته در راستای اجرای این طرح 200 مورد سرکشی از خانواده های نیازمند و زیرپوشش این نهاد انجام شد که پیش بینی می شود این میزان سرکشی امسال به 400 مورد افزایش یابد.
کرمی مقدم به جمع آوری زکات فطریه در عید فطر امسال اشاره و بیان کرد: سال گذشته سه میلیارد و 800 میلیون ریال زکات فطریه در این شهرستان جمع آوری شد که پیش بینی می شود امسال حدود هشت میلیارد ریال زکات فطریه جمع آوری شود.
وی یادآور شد: این میزان زکات فطریه برای پرداخت کمک هزینه های معیشتی، درمانی، تهیه مسکن و جهیزیه مددجویان هزینه می شود.
کرمی مقدم همچنین به برگزاری جشن رمضان در استان همدان همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) به مدت 15 شب اشاره کرد و گفت: در این برنامه 35 خانواده ملایری از خانواده های حامیان ایتام و مددجویان زیر پوشش این نهاد حضور دارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار