نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. تير 1398 - 8:12   |   کد مطلب: 27034
تیم ملایر عنوان قهرمانی رقابت های کیک بوکسینگ انتخابی استان را کسب کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ این رقابت ها با حضور ۷۰ رزمی کار در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در چهار استایل هنرهای فردی، سمی کنتاکت، لایت کنتاکت و فول کناتکت و با حضور تیم های همدان، ملایر، رزن، نهاوند، فیروزان به میزبانی سالن الغدیر تویسرکان برگزار شد.

در این پیکارها تیم ملایر با ۲۰ مدال طلا، یازده نقره و پنج برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

همچنین تیم همدان با هشت طلا، هشت نقره و ۶ برنز بر سکوی دوم ایستاد و تیم تویسرکان با پنج مدال طلا، هشت نقره و ۱۱ برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: امروزه ورزش های رزمی به ویژه کیک بوکسینگ از استقبال بسیار خوبی در بین خانواده ها برخوردار است.

سمیه قمری افزود: رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان استان در سطح بسیار بالایی به میزبانی تویسرکان برگزار شد و شاهد حضور چشمگیر تیم ها و نیز بانوان تماشاگر در این مسابقات بودیم.

وی اضافه کرد: میزبانی مسابقات نیز در سطح مطلوبی بود و توانستیم مسابقات را بدون هیچ گونه حاشیه برگزار کنیم.

به نفرات برتر این رقابت ها مدال و لوح قهرمانی اعطا شد.

تیم سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ بانوان شهرستان ملایر که در چهار رده سنی نونهالان , نوجوانان , جوانان و بزرگسالان  به همت هیئت رزمی و همکاری مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر با مربیگری  خانمها بهاره زندی,فاطمه امیری پری,زهرا ابراهیم خانی و نسترن ولی خانی در مسابقات قهرمانی سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ بانوان استان جه شرکت کرده بود.

ورزشکاران ملایری در این رقابت موفق به کسب سی و شش مدال رنگانگ شد و با اقتدار بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات تکیه زند.

در این رقابت خانمها الناز شایان نصب. راحیل نوروزی. تینا محمدی.پگاه کریم زاده.فاطمه جلالوند.فاطمه افراسیابی.حدیث رفیعی, محدثه ابوالفضلی,فاطمه بهرامی,نازنین غلامی,فاطمه فیضی,مبینا رحیمی,رضوان یاری,شیوا احمدوند,یاسمن حسینی,نازنین زندیه,آرمیتا فیضی,پرارین چگینی,هستی رفیعی ومریم ملکی  مقام اول و مدال طلا را کسب کردند

آیناز طلسمچی,الهام عباسی,صابره شیخ الملوکی,ماعده روستایی,فاطمه جوکار,ستایش یعقوبیان,ساراعوض بیگی,صبا یزدان جو,محدثه عبدالملکی,ستایش یغوبیان ومبینا روستایی  مقام دوم و مدال نقره را به دست آودند و نازنین زهرا ترکمان,یاسمن زنگنه,مهرانا سامری,فاطمه غیاثوند,حسنی رضی و سنا زرینی مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار