نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. تير 1398 - 20:49   |   کد مطلب: 27073
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشستی با مدیرعامل راه آهن کشور خواستار تکمیل، تجهیز و توسعه ایستگاه راه آهن ملایر شدیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا،  افزود: در این جلسه تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه راه آهن ملایر را از ضرورت های جدی کنونی عنوان کردیم و بر رسیدگی عاجل و موثر به این موضوع تأکید شد.

 

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی مسیر ریلی کرمانشاه- ملایر- تهران، خواستار انجام اقدامات لازم در این راستا شد و ادامه داد: موقعیت ویژه ملایر در غرب کشور، وجود ظرفیت های مختلف و قابل توجه و بهره‌مندی از استعدادهای بومی، پشتوانه‌ اصلی توسعه شهرستان است بنابراین در این جلسه تصمیمات لازم پیرامون مباحث مطرح شده اتخاذ و دستورات مقتضی از سوی مدیرعامل راه‌آهن کشور صادر شد.

 

کاظمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رونق تولید، نیازمند همکاری و همراهی تمامی بخش ها و نهادهای تصمیم‌ساز و مسئول است، عنوان کرد: مجموعه مدیریتی اتاق بازرگانی شهرستان، کارآزموده و با تجربه هستند.

 

وی شرایط کنونی کشور و تحریم ها و فشارهای وارد شده را از عوامل اصلی رکود اقتصادی دانست و محدودیت های نظام بانکی را زمینه‌ساز بروز مشکلات جدی برای واحدهای تولیدی اعلام کرد.

 

نماینده مردم ملایر در خانه ملت از پیگیری های کارشناسی و تصویب قوانین موثر و راهگشا در مجلس شورای اسلامی در حوزه رفع مشکلات دریافت کنندگان تسهیلات بانکی در حوزه تولید خبر داد و گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با بانک ها مبنای محاسبه نحوه بازپرداخت تسهیلات بانکی توسط تولیدکنندگانی که از این تسهیلات استفاده کرده‌اند، قراردادهای اولیه است و در شرایط خاص نیز مبنای عمل آخرین قراردادی است که تا مورخ یکم فروردین ماه 93 منعقد شده باشد.

 

کاظمی این روند را گامی مهم در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی برشمرد و ابرازامیدواری کرد با اتخاذ تدابیری از این دست، موانع تولید از میان برداشته شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار