نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. تير 1398 - 8:16   |   کد مطلب: 27079
مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مصرف‌کننده مرغ را 12 هزار و 900 تومان تعیین کرده است گفت: قیمت کشتارگاه مرغ 12 هزار تومان و قیمت پایه 8 هزار و 500 تومان نهایی شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ علیرضا شجاعی با بیان اینکه درباره افزایش قیمت نان هیچ مصوبه‌ای تاکنون اعلام نشده است اظهار کرد: در حال حاضر یارانه آرد برقرار است و پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درباره قیمت مرغ سازمان جهادکشاورزی استان به عنوان متولی بازار مواد پروتئین باید پاسخگو باشد افزود: مدیریت یک سری کالاها طبق قانون انتزاع به عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در حوزه‌های صنفی ممکن است اعتراض‌ها و پیشنهاداتی صورت بگیرد، این اعتراض‌ها به ستاد منتقل و از طریق وزارتخانه مربوطه بررسی می‌شود تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مصرف‌کننده مرغ را 12 هزار و 900 تومان تعیین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت کشتارگاه مرغ 12 هزار تومان و قیمت پایه مرغ 8 هزار و 500 تومان نهایی شده است.

لاستیک مازاد بر نیاز در استان موجود است

شجاعی در ادامه درباره توزیع  لاستیک در استان گفت: موجودی لاستیک در استان فراوان و حتی مازاد بر نیاز است.

وی با اشاره به اینکه قیمت لاستیک به سطح معقول و قانونی رسیده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه سایز لاستیک به صورت حواله‌ای عرضه می‌شود که از این میزان  دو سایز مازاد بر نیاز در استان موجود است.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه حواله‌های دریافت لاستیک بر اساس نوبت‌دهی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تأکید کرد: نوبت‌دهی حواله برای مدیریت بازار، انبارها  و جذب و توزیع حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه به طور کلی کمبود در هیچ کالایی در بازار وجود ندارد گفت: تغییر قیمت کالاها  نیز ناشی از شرایط است و تا حد ممکن قیمت‌ها را کنترل می‌کنیم تا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.
منبع:فارس

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار