نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مرداد 1398 - 7:59   |   کد مطلب: 27081
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ستاد کل نیرو‌های مسلح 13 شهید استان همدان را مشخص کرده تا در برنامه‌ای درجه سرتیپ تمامی شهدا را اعطا کند گفت: شهید اسلامیان به عنوان شهید شاخص همدان در سال 98 معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار مظاهر مجیدی در جلسه معرفی شهید شاخص سال با بیان اینکه در چند سال اخیر برای استفاده بیشتر سیره از شهدا، هر سال در استان به نام یک شهید نامگذاری می‌شود اظهار کرد: امسال در استان به نام شهید «سعید اسلامیان» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در مراسم، مدارس، دانشگاه‌ها و ... زوایای پنهانی از شهیدان اسلامیان را معرفی کنیم ادامه داد: نامگذاری سال به نام شهدا در چند سال گذشته در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در مراسم یادواره شهدا قسمتی از زندگی شهدا و به خصوص شهید شاخص استان بیان می‌شود ادامه داد: شهید اسلامیان از فرماندهان لشگر 32 انصارالحسین(ع) بود.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید سعید اسلامیان فراموش نخواهد شد بیان کرد: این شهید بزرگوار در منطقه کردستان و پاوه آرامش برقرار کرد و برای استان افتخاری بود.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه شهید اسلامیان علاوه بر منطقه غرب کشور در جنوب هم نقش‌آفرینی داشت افزود: ایشان در زمان عملیات کربلای 5 بعد از انجام شناسایی باعث آرامش همگان بود.

وی با بیان اینکه آرامش و شجاعت شهید اسلامیان به انسان روحیه و قوت می‌داد بیان کرد: سردار جعفری فرمانده سابق سپاه سال گذشته بعد از زیارت مزار شهید همدانی خواستار زیارت مزار شهید اسلامی هم شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: در ستاد کل نیرو‌های مسلح برنامه‌ای پیگیری می‌شد تا درجه شهدایی که قبل از شهادت نتوانستند درجه خود را دریافت کنند از سوی سرلشگر باقری اعطا شود.

وی با بیان اینکه در جلسات مختلف فهرست شهدایی که در اوایل جنگ شهید شده و نتوانسته بودند درجات خود را دریافت کنند را مشخص کردیم افزود: ستاد کل نیرو‌های مسلح 13 شهید استان را مشخص کرده تا در برنامه‌ای درجه سرتیپ تمامی شهدا را اعطا کند.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه پنجم مردادماه سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد است افزود: در تاریخ پنج مردادماه در برنامه‌ای درجه شهدای اعطا می‌شود.
منبع:فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار