نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مرداد 1398 - 19:32   |   کد مطلب: 27085
رئیس اداره راهداری ملایر خبر داد
بازسازی و احداث پل‌های روستایی تخریب شده در ملایر
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر به بازسازی و احداث پل های روستایی ملایر اشاره کرد و گفت: ساماندهی گاردریل های شکسته محورهای شهرستان، بازسازی پل گنجاب با اعتباری معادل ۳۸ میلیون تومان، احداث پل هزار جریب و شانه سازی محورهای اصلی و روستایی در تیرماه صورت گرفت.
به گزارش ملایری‌ها؛ سیداسماعیل صفوی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: احداث پل روستایی بوربور به قشلاق قباد و تعریض راه و پل های روستایی نهنجه با موفقیت انجام شد همچنین باکس گذاری راه روستایی بهمن آباد، ایمن سازی گردنه آبدر با نیوجرسی برای جلوگیری از رانش کوه و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از جمله فعالیت های این اداره طی یک ماهه اخیر بوده است.
 
وی با بیان اینکه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، از پروژه های و وضعیت راه های روستاهای حسین آباد شاملو، دهنو و علی آباد بازدید به عمل آمد، اضافه کرد: ادامه پروژه لکه گیری و آسفالت محور اراک ملایر، راه برگشت زنگنه تا گردنه ابولقاسم خانی، توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر در حال انجام است.
 
صفوی زاده به عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر در تیرماه اشاره و اظهار کرد: برگزاری جلسه کمیسون ایمنی حمل و نقل با حضور معاونان حمل و نقل و جانشین فرماندهی پلیس راه استان در ملایر، بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در حال احداث با حضور معاون استاندار و فرماندار ملایر، لکه گیری آسفالت محور های اصلی و فرعی و روستایی و ترمیم تابلوهای محور اصلی شهرستان در ماه گذشته انجام شد.
 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایردر بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سیل فروردین ماه 99 پل در سطح شهرستان تخریب شد، اظهار کرد: با به کارگیری 300 متر لوله احداث پل های روستایی را انجام دادیم.
 
وی یادآورشد: رفع نقطه حادثه خیز جوزان، لکه گیری کامل محور ملایر- همدان و محور ملایر- اراک، نصب 2 هزار و 600 عدد تودلی گاردریل، خط کشی 27 کیلومتر از جاده ها، شانه سازی راه های 99 روستا، نصب 58 شاخه گاردریل، نصب 47 پایه گاردریل، نصب 2 هزار و 200 عد تابلوی های مسیرنما، انتظامی، اخطاری، احداث پل های باکسی، احداث پل هزار جریب و ... طی 3 ماهه گذشته انجام شده است.
 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با تأکید بر اینکه حوزه راهداری و حمل و جاده ای نیازمند تأمین اعتبارات لازم است تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه دهد، گفت: از سال های گذشته تاکنون آسفالت محور ملایر- اراک از جمله مطالبات به حق مردم ملایر است که امسال با اعتبار تخصیصی یک میلیارد و 843 میلیون تومان توانستیم 13 هزار و 713 مترمربع از این محور را آسفالت کنیم اما اتمام این پروژه نیازمند حمایت جدی نمایندگان ملایر در مجلس، اداره کل راهداری، استانداری و فرمانداری برای تخصیص بودجه است.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 مجتمع خدماتی بین راهی در سطح شهرستان به مسافران خدمات دهی می کنند و از این لحاظ در بین سایر شهرستان های استان حرف اول را می زنیم، از افتتاح 4 مجتمع خدماتی بین راهی ملایر در هفته دولت با تلاش و به همت بخش خصوصی و حمایت این اداره خبر داد.
 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی پروژه مجتمع خدماتی ایران زمین در حاجی آباد با صرف 5 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 99 درصدی پروژه مجتمع خدماتی رفاهی طلوع در حسین آباد با صرف 3 میلیارد تومان اشاره کرد.
 
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی مجتمع خدماتی رفاهی اسلام آباد با یک میلیارد تومان سرمایه گذاری و پیشرفت فیزیکی قابل توجه مجتمع خدماتی رفاهی آورزمان با 5 میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: هدف ما ارتقاء سطح خدمات دهی به مسافران است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار