نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مرداد 1398 - 17:01   |   کد مطلب: 27140
دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی، مردمی انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه اختتامیه ماسبقه “چه جوری شد سر گرفت” در ۱۲ مرداد است گفت: تاکنون ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین روح اله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار مسابقه “چه جوری شد سر گرفت” اظهار داشت: این مسابقه با هدف توجه به فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد، و با استقبال مردم ملایر و سایر علاقمندان در سطح کشور مواجه شد.

دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی، مردمی انقلاب اسلامی ملایر افزود: با وجود اینکه قرار بر این بود که مسابقه در سطح استان همدان برگزار شود، اما بدلیل تبلیغات در فضای مجازی آثاری از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰۳ اثر در قالب خاطره و داستان به دبیرخانه مسابقه چه جوری شد سر گرفت، ارسال شد، گفت: ۴۲ اثر از شهرستان ملایر، ۸ اثر از سایر شهرهای استان و ۵۳ اثر از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه مسابقه رسید.

نجفی با بیان اینکه آثار ارسال شده توسط سه تن از داوران در شهرستان ملایر داوری شد، افزود: پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران، ۱۵ اثر به عنوان آثار برتر منختب شدند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقه چه جوری شد سر گرفت در سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهراسلام الله علیها) برگزار می شود، بیان کرد: اختتامیه این مسابقه ۱۲ مرداد ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی واقع در میدان قائم(عج) با حضور شرکت کنندگان در مسابقه و علاقمندان برگزار می شود.

دبیر جبهه فرهنگی مردمی ملایر گفت: نتایج نهایی مسابقه و اسامی برگزیدگان در مراسم اختتامیه اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه جوایز سه نفر برتر کمک هزینه سفر کربلا، کمک هزینه سفر مشهد ۷ میلیون ریال می باشد، افزود: به ۱۲ اثر برتر دیگر نیز کارت هدیه یک میلیون ریالی تعلق می گیرد.

نجفی گفت: از همه ی علاقمندان دعوت می شود تا در این مراسم جشن و اختتامیه مسابقه چه جوری شد سر گرفت حضور یابند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار