نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. مرداد 1398 - 13:48   |   کد مطلب: 27272
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر
آسفالت محور ملایر اراک اولویت اصلی اداره راهداری است
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر نیز در این آیین با اشاره به اقدامات انجام‌شده از ابتدای سال ۹۸ اظهار کرد: آسفالت محور ملایر اراک از اولویت‌های اصلی در این اداره است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید اسماعیل صفوی زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر افزود: اجرای ای پروژه از خواسته‌های دیرین ردم شهرستان بوده و در نقاط مختلف این محور کار آسفالت‌ریزی و روکش در حال اجرا است.

وی گفت: قطعه اول این پروژه از ابتدای حوزه کارخانه کابل و تا پل بهشت هاجر اجرایی شد و روکش روستای جوراب نیز که نقطه بسیار حساسی بود به پایان رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر احداث پل در روستاها را یکی دیگر از اقدامات این اداره از ابتدای سال عنوان کرد و گفت: ۳۵۰ متر لوله در روستاها تاکنون کارشده است.

وی به نصب ۵۲ باکس پل اشاره کرد و گفت: اجرای پل هزارجریب ، عشاق و بابارود که براثر سیل‌های ابتدای سال از بین رفتند از اولویت‌های این اداره بود که در حال اجرا هستند.

صفوی زاده با اشاره به هزینه کرد یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال اعتبار برای احداث هندریل پل زنگنه سفلی و ۴۰۰ میلیون ریال برای تعمیر پل گنجاب بیان کرد: درمجموع یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و بازسازی پل‌های این شهرستان اختصاص‌یافته است که با توجه به تخریب ۹۹ پل در سیلاب اخیر این اعتبار ناچیز است.

وی احداث و بازسازی پل‌های روستایی، رفع نقاط حادثه‌خیز در روستای جوزان با ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، تکمیل لکه‌گیری محور ملایر به همدان و ملایر به توره، نصب ۲۶۰۰ عدد شب رنگ در گاردریل ها، خط‌کشی ۲۷ کیلومتر از مسیرها، شانه سازی ۹۹ روستا، نصب ۵۸ شاخه گاردریل و ۲۲۰۰ عدد تابلوهای اخطاری را از دیگر اقدامات امسال برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر ایجاد مجتمع‌های بین‌راهی را یکی از ظرفیت‌های ملایر عنوان کرد و گفت: در حال هشت مجتمع در این شهرستان فعال است که چهار مجتمع دیگر نیز در دست احداث است.

وی مجتمع اسلامشهر آق گل با بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، مجتمع رهسپار آورزمان با حدود ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، مجتمع ایران‌زمین با بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و مجتمع طلوع روستای حسین‌آباد شاملو با بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار را چهار مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی در دست اجرا عنوان کرد.

صفوی زاده گفت: دو مجتمع نیز در محور ملایر اراک در دست احداث است که پیشرفت ۲۰ درصدی داشته‌اند قرا رداهای لازم بسته‌شده است.

وی به نصب باسکول توزین در حال حرکت در پاسگاه جوکار اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای استفاده از فناوری‌های نوین در شهرستان است و این پروژه در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار