نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. شهريور 1398 - 8:05   |   کد مطلب: 27328
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: عباس زندی ورزشکار نونهال ملایری مدال برنز مسابقات کشتی آزاد المپیاد نونهالان کشور را به دست آورد.
کشتی

امین کیانی در گفت‎‌وگو با ملایری‌ها  با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد المپیاد نونهالان کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

وی افزود: عباس زندی ورزشکار نونهال ملایری با هماهنگی‌های انجام شده از سوی هیئت کشتی شهرستان ملایر در این مسابقات حضور یافت.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: این ورزشکار ملایری در پایان این رقابت ها موفق به کسب مقام سومی کشور شد تا نوید استعدادی نو در ورزش اول شهرستان باشد.

وی به برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ شنا ویژه بانوان گرامیداشت هفته دولت در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی واحد آموزش اداره کل ورزش وجوانان و همچنین فدراسیون شنا کشور این دوره به میزبانی هیئت شنا شهرستان ملایر در استخر سیفیه برگزارشد.

کیانی گفت: ۲۹ نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی پس از گذراندن تست‌های مربوطه در این دوره شرکت کردند و آموزش های لازم به این افراد به مدت هشت روز داده شد.

وی افزود: جمیله سیاحی از اساتید فدراسیون شنای کشور مدرسی این دوره را برعهده داشت و از شرکت کنندگان پس از دوره آزمون گرفته شد.

وی گفت: کسانی که در این دوره نمره قبولی در آزمون را کسب کرده باشند گواهینامه مربیگری درجه سه شنا را از فدراسیون شنا کشور دریافت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار