نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. شهريور 1398 - 9:19   |   کد مطلب: 27417
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 10 کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
مواد مخدر

به گزارش ملایری‌ها به نقل از پایگاه خبری پلیس محمدباقر سلگی از کشف مواد مخدر در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مطالبات آحاد جامعه از پلیس، مقابله قاطعانه با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر است.

وی گفت: با توجه به مطالبه مردمی و با انجام کار اطلاعاتی یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر که درصدد انتقال یک محموله تریاک به شهرستان ملایر بود شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: خودروی سواری متهم شناسایی شده قبل از ورود به شهرستان متوقف و در بازرسی از آن 4 کیلو و 650 گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: در مأموریت دوم ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کار اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه یک توزیع کننده مواد مخدر مطلع شدند.

سلگی با اشاره به بازرسی از مخفیگاه این فرد با هماهنگی دستگاه قضائی در یک عملیات پلیسی تصریح کرد: در این بازرسی پنج کیلو و 400 گرم تفاله تریاک و 34 گرم شیره تریاک کشف شد.

وی ادامه داد: سه متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر علاوه بر تلاش مجاهدانه پلیس، نیازمند عزم ملی و توسعه فعالیت‌های ایجابی، روشنگرانه و پیشگیرانه است تا شاهد کاهش تقاضا و افزایش توانمندی جامعه نسبت به این بلای خانمانسوز باشیم.

انتهای پیام/89039

دیدگاه شما

آخرین اخبار