نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. شهريور 1398 - 7:12   |   کد مطلب: 27426
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد:
قتل دو جوان در درگیری مسلحانه ۲ طایفه
فرمانده انتظامی ملایر گفت: در درگیری مسلحانه ۲ طایفه بر سر اختلافات گذشته، دو جوان ۲۸ و ۳۹ ساله با شلیک گلوله به قتل رسیدند.
محمد باقر سلگی

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ محمد باقر سلگی، رئیس پلیس شهرستان ملایر  با اعلام این خبر اظهار داشت:  روز شنبه در یکی از روستاهای حومه ملایر، این دو طایفه بر سر اختلافات گذشته و این بار با بهانه زمین کشاورزی به صورت گروهی با هم درگیر شدند که در این حادثه دو جوان بر اثر شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیدند.

سرهنگ سلگی، خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته بر اثر درگیری این دو طایفه یک نفر به قتل می رسد و پس از آن قاتل نیز اعدام می شود که این مسئله سبب اختلاف این دو طایفه بوده که در ادامه به درگیری دیروز و قتل دو نفر دیگر منجر شده است.

وی با اعلام اینکه این دو طایفه به صورت گروهی و با اسلحه شکاری به سمت یکدیگر شلیک کرده اند، گفت: این افراد با استفاده از سلاح شکاری به سمت هم شلیک می کنند که بر اثر این تیراندازی از هر طرف یک تن مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان می بازند.

رئیس پلیس ملایر، ادامه داد: تیم های پلیسی بلافاصله در محل درگیری حاضر و 11 نفر از مسببان اصلی به همراه 2 نفر قاتل که دقیقا هم سن مقتولین هستند، شناسایی و بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: به منظور برقراری امنیت در این روستا و پیشگیری از درگیری های احتمالی تدابیر لازم اتخاذ شده و دادستان و بازپرس ویژه قتل نیز چند نوبت در این محل حضور یافتند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار