نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. مهر 1398 - 13:43   |   کد مطلب: 27471
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با ساده‌انگاری جریان مشکوک حذف نام شهید از کوچه‌ها را منکر شویم و این مسئله واقعیت دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه، دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها ، با اشاره به جریان مشکوک حذف نام شهید از کوچه‌ها در سراسر کشور اظهار داشت: متأسفانه در برخی از نقاط کشور شبکه نفوذ و تأثیر اجانب بر آن است که نام شهدا از کوچه و خیابان‌ها بردارند و به‌احتمال فراوان مقدمه‌ مسیر آنان است.

وی گفت: برداشتن نام شهید از کوچه‌ها گام اول این افراد است و حتماً گام‌های بعدی در دستور کار این افراد قرار خواهد گرفت از بین بردن اسم‌ورسم شهدا هدف نهایی آن‌ها خواهد بود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با درخواست برخورد جدی با مسببان این امر، تأکید کرد: شورای شهر تهران به‌عنوان متولی اصلی و وزارت کشور باید به‌صورت جدی قبل از آن‌که نمایندگان با طرح‌ سؤال با عوامل این مسئله مقابله کنند واردشده و کسانی که دست به این خیانت رده را شناسایی و به سزای اعمال برساند.

وی ملت ایران ا مخالف حرکت‌های این‌چنین دانست و بیان کرد: وظیفه هم است که نگذارند این مسیر انحرافی که توسط نفوذی‌ها در انقلاب به هدف خود برسند.
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد: مردم ایران اسلامی با هر نگاه سیاسی همه خودشان را مدیون شهدا می‌دانند و این امر را در استقبال از پیکر شهدا و حضور در یادواره‌های شهدا به اثبات رسانده‌اند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در این مورد بیان کرد: همان‌گونه که رهبری هم در پیام هفته دفاع مقدس به‌صورت واضح و با صراحت بیان کردند نام شهدا در هر کوی و برزن قرار داشته باشد و این وظیفه هر مسئول و مسلمان است که سیره شهدا محافظت کند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت جوانان انقلابی در زدن نام شهید بر این کوچه‌ها بیان کرد: این اقدام جوانان انقلابی یک پیام مهم دارد و آن این است که اگر شبکه نفوذهای انقلاب اگر بخواهند به دنبال حذف نام شهدا از کوچه و خیابان را انجام باشند قبل از آنکه اقدامی کنند خود مردم واردشده و با این حرکت ضد مردمی مقابله می‌کنند.

وی تأکید کرد: این حرکت جوانان به یک پویش عظیم تبدیل خواهد شد و همه از آن استقبال می‌کنند چراکه خاستگاه شهدا از بطن مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار