نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مهر 1398 - 8:29   |   کد مطلب: 27473
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پرحادثه‌ترین و پر مشکل‌ترین مسیرها در استان همدان محور آورزمان به نهاوند است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی  در آیین آغاز عملیات اجرایی پایگاه شهید ساکی در آورزمان ملایر با اشاره به آمار و ارقام بالای تصادفات در محور آورزمان اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده چهار بانده شدن این مسیر پرتردد تصویب‌شده به پیمانکاران واگذارشده و کار در دست اقدام است.
وی به نیاز ضروری ساخت یک پایگاه جاده‌ای در محور آورزمان به نهاوند اشاره کرد و گفت: این مسیر عبوری پرتردد و مسیر غرب کشور و مسیر کربلای معلی است و واقعاً نیاز به احداث یک پایگاه جاده‌ای داشت.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این محور یک پایگاه موقت تابستانی وجود دارد که همین اواخر قرار شد که جمع‌آوری شود اما با پیگیری‌های انجام‌شده جلوی جمع‌آوری آن گرفته شد.
وی به اقدامات هلال‌احمر ملایر در زلزله سرپل ذهاب و سیل ابتدای سال اشاره کرد و گفت: و جمعیت هلال‌احمر ملایر علی‌رغم همه مشکلاتی خدمات فراوانی را انجام داده که در زلزله سرپل ذهاب بسیار عالی کارکردند.
کاظمی به جمع‌آوری کمک‌های مردمی فراوان برای همدردی با مردم سرپل ذهاب و مناطق سیل‌زده توسط هلال‌احمر ملایر اشاره کرد و افزود: در جریان سیل و بارندگی‌های ابتدای سال ۹۸ واقعاً هلال‌احمر ملایر و هلال‌احمر استان خوش درخشید.
وی گفت: مردم ما در کل کشور به این جمعیت نگاه بسیار مثبتی داشته و علی رفم اینکه ارگان‌های متعددی کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده اما مردم معتمدترین تشکیلات دولتی را جمعیت هلال‌احمر می‌دانند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمت آقای نادری فر برای تخصیص یک قطعه زمین برای احداث پایگاه امداد جاده‌ای بیان کرد: شاید یکی از انگیزه‌های چرا آقای نادری فر برای این هدیه به همین بحث اعتماد به هلال‌احمر است.
وی به مهم‌ترین نیازهای هلال‌احمر ملایر اشاره کرد و گفت: انبار تدارکات، واحد جوانان برای آموزش به جوانان و تجهیزات هلال‌احمر ملایر به‌شدت حمایت از طرف ریاست هلال‌احمر کشور است.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار