نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مهر 1398 - 8:23   |   کد مطلب: 27491
خادمان موکب فاطمه الزهرا(س) برای چهارمین سال متوالی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی کمر همت بسته و چندین شبانه‌روز بدون خستگی از زائران ایرانی و غیرایرانی در ورودی شهر ملایر پذیرایی می‌کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) شهر ملایر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این موکب از سال 95 تاکنون افتخار پذیرایی از زائران اربعین را داشته و با استقرار در ورودی شهر ملایر از سمت جاده اراک به میزبانی زائران کوی یار م‌ شتابد.

حمیدرضا زمانی افزود: موکب فاطمه الزهرا(س) شهر ملایر امسال هم برای چهارمین سال متوالی از 17 مهر فعالیت خود را آغاز کرده و تا 5 روز پس از اربعین ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: روزانه 5 هزار وعده غذا برای نهار، 4 هزار وعده برای شام، 2 هزار وعده برای صبحانه و 2 هزار و 500 میان وعده در این موکب توزیع می‌شود و ظرفیت اسکان 2 هزار نفر در هر شبانه‌روز هم وجود دارد.

مسئول موکب اربعین شهر ملایر عنوان کرد: این موکب ظرفیت اسکان 500 نفر را داشته و 5 مسجد و حسینیه هم پیش بینی شده که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده می‌شود.

زمانی با اشاره به شور و شوق 48 خادم موکب حضرت زهرا(س) برای پذیرایی از زائران اربعین گفت: در کنار زائران ایرانی، اتباع خارجی از سایر کشورها چون پاکستان، افغانستان و آذربایجان هم میهمان مردم ملایر می‌شوند.

زمانی با بیان اینکه همه هزینه‌های پذیرایی از زائران به کمک مردم و موقوفات مرتبط تامین شده، اعلام کرد: تاکنون نزدیک به 130 میلیون تومان هدایا و نذورات نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت در پذیرایی از زائران اربعین افزود: مردم می‌توانند هدایا و نذورات نقدی خود را به شماره کارت 6273811097169723 نزد بانک انصار واریز کرده و هدایای غیر نقدی را به کانکس برپاشده در میدان امام خمینی(ره) ملایر تحویل دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار