نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مهر 1398 - 20:19   |   کد مطلب: 27498
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ابتلای عده‌ای از ساکنان روستای چنارمحمودی شهرستان لردگان به ویروس اچ آی وی، امروز برخی از عوامل ضدانقلاب از برخی مطالبات مردم سوء استفاده کرده و علی رغم توضیحات مسئولین درباره اصل ماجرا، تکذیب شایعات و انجام اقدامات در پیگیری و حل مشکل، اقدام به ایجاد اغتشاش و تخریب اموال مردم در شهرستان لردگان کردند..

 به گزارش ملایری‌ها به نقل از جهانبین نیوز، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ابتلای عده‌ای از ساکنان روستای چنارمحمودی شهرستان لردگان به ویروس اچ آی وی، امروز برخی از عوامل ضدانقلاب از برخی مطالبات مردم سوء استفاده کرده و علی رغم توضیحات مسئولین درباره اصل ماجرا، تکذیب شایعات و انجام اقدامات در پیگیری و حل مشکل، اقدام به ایجاد اغتشاش و تخریب اموال مردم در شهرستان لردگان کردند.

خبرها حاکی است افرادی که امروز در خیابانهای لردگان دست به تخریب اموال عمومی زده و تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی را مجروح کرده اند، از شهروندان لردگانی نیستند.

نوع شعارهای ضد نظام و بی ارتباط با ماجرای روستای چنارمحمودی، جنس اقدامات و نحوه هماهنگی این افراد، مؤید بومی نبودن آنهاست.

عده ای از مردم لردگان امروز با تجمع در مقابل ساختمان نیروی انتظامی ضمن اعلام انزجار از اين ناآرامی های مشکوک، خواستار برخورد قاطع ناجا با آشوبگران شدند.

#لردگان_ عليه_ اغتشاش

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار