نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. آبان 1398 - 17:06   |   کد مطلب: 27531
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله گنبدی و افرادی همچون وی بهترین الگو برای همه ما و جامعه هستند.

به گزارش ملایری‌ها؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی عضو مجمع خبرگان رهبری در مراسم ختم آیت‌الله جلال‌الدین لطیفی گنبدی در مسجد جامع ملایر با تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و ختم آن عالم بزرگوار اظهار داشت: از مردم متدین، روحانی دوست و عالم پرور شهرستان ملایر با حضور در  این تشییع‌جنازه و  دین خود را نسبت به یک عالم تمام‌عیار ادا کردند و این اظهار عشق و محبت از معرفت و غیرت دینی مردم حکایت می‌کند.

وی با اشاره به روایتی درباره مرگ یک عالم و اثرات آن بر جامعه بیان کرد: خطه استان همدان زیر دین بیت رفیع این عالم هستند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: حضور گسترده مردم در این‌گونه مراسم‌ها غیر از تقدیر و تجلیل از جایگاه روحانیت، زهد و تقوا هدف دیگری ندارد.

وی گفت: ما نباید ازاین‌گونه مجالس دست‌خالی برویم و باید به علم، معرفت و حکمت توجه کنیم این‌ها جزء واجبات وجودی ماست.

آیت‌الله محمدی امثال آن عالم ربانی را بهترین الگو برای همه دانست و بیان کرد: روحانیون لباس سربازی دین را بر تن دارند و وظیفه مهمی در هدایت مردم‌دارند.

وی گفت: در آخرالزمان کسی که دستش از روحانیت ببرد ضرر خواهد کرد و در این دوران غیر از عالمان دینی متعهد کسی نمی‌تواند جامعه را نجات دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این روزگار و در فضای مجازی خیلی از روحانیت بد گفته می‌شود و در جامعه نیز به آنان بدگویی می‌شود اما با توجه به اجری که خدا برای روحانیون متدین و متعهد شیعه در نظر گرفته‌شده است واقعاً می‌ارزد.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار