نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. آبان 1398 - 8:26   |   کد مطلب: 27537
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از استقبال خوب مردم از ایستگاه «همه واقف باشیم» خبر داد و گفت: در این ایستگاه روزانه به ۵۰۰ نفر خدمات‌ ارائه می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمیدرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به دهه وقف و برنامه‌های آن در سطح شهرستان اظهار کرد: این برنامه‌ها در بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

وی برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شاخص را از جمله برنامه‌های این دهه دانست و افزود: این خیمه‌ها شامل غرفه‌های مختلف است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مراسم سالروز شهادت امام رضا(ع) در پنج بقعه شاخص شهرستان خبر داد و گفت: مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و زیارت حضرت رسول(ص) در بقاع شاخص شهرستان برگزار شد.

وی برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» از چهارم آبان‌ماه را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: این ایستگاه دارای غرفه‌های مختلف از جمله غرفه کودک٬ مشاوره٬ پاسخگویی به مسائل٬ کارکردهای وقف، توزیع بروشور و... بوده و روزانه به بیش از ۵۰۰ نفر خدمات ارائه می‌دهد.

نوروزی با اشاره به استقبال خوب مردم از غرفه «همه واقف باشیم» تصریح کرد: این ایستگاه تا چهاردهم آبان ماه برپا خواهد بود.

وی اعزام ۱۰ نفر از مبلغان و روحانیون به بقاع متبرکه، غبارروبی یکی از امامزادگان شاخص شهرستان، همایش یاوران وقف و برگزاری محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های دهه وقف عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار