نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. آبان 1398 - 19:53   |   کد مطلب: 27593
سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر گفت: شب گذشته جلسه طرح سؤال از شهردار ملایر برگزار و آقای بابائی به سؤالات مطرح‌شده توسط شورا پاسخ داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سبزینی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری جلسه طرح سؤال از شهردار ملایر اظهار داشت: اعضای شورای شهر ملایر با توجه به عملکرد شهردار برای اولین بار طرح سؤال رسمی در طی مدیریت دوساله حسین بابائی در سمت شهرداری ملایر در صحن شورا مطرح شد.

وی افزود: اعضای شورای شهر پس از بررسی و با جمع‌بندی‌های انجام داده‌شده ۵ سؤال را مطرح کرده و آن را به‌صورت کتبی به شهردار ملایر ابلاغ کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر گفت: سؤالات مطرح‌شده درباره میزان درآمدهای پایدار شهری با ذکر روش‌های تأمین و ایجاد درآمد، ، درصد تحقق بودجه در ۷ ماه نخست سال با ذکر منابع و مبلغ و عنوان عوارض ، جریمه ، مالیات بر ارزش‌افزوده یا سایر منابع اعلام و علت عدم تعهد درآمدها طی دوره مذکور و- درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و انتفاعی از ابتدای تصدی‌گری شهردار با ذکر نام پروژه و درصد پیشرفت بوده است.

وی علت اتکای بیش‌ازحد شهرداری به درآمدهای حاصل از جرائم کمیسیون ماده صد و عوارض پروانه ساختمانی و عدم تعهد منابع درآمد پایدار , برنامه‌های آتی شهردار در مواجه با بحران و رکود اقتصادی و تأمین منابع مالی موردنیاز با پیش‌بینی مبلغ درآمد را دیگر سؤالات مطرح‌شده از شهردار عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سبزینی بیان کرد: شب گذشته و در جلسه شورای اسلامی شهر ملایر شهردار ملایر در صحن شورا حاضرشده و به همه سؤالات مطرح‌شده پاسخ دادند.

وی گفت: شورای اسلامی شهر ملایر پس از بررسی پاسخ‌های شهردار در جلسه روز دوشنبه نتیجه را اعلام می‌کند و اگر اعضای شورا از پاسخ‌های شهردار قانع شده باشند وی به کار خود ادامه می‌دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر افزود: اگر اعضای شورا از پاسخ‌های شهردار نیز قانع نشده باشند طرح استیضاح شهردار کلید می‌خورد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار