نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1398 - 8:47   |   کد مطلب: 27595
فرمانده انتظامی ملایر عنوان کرد:
۳۷ تن چوب قاچاق در ملایرکشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳۷ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ محمدباقر سلگی  اظهار داشت: ماموران مبارزه با جرایم پلیس آگاهی شهرستان ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به ۲ دستگاه خودروی بنز اکسور مشکوک و آن ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از  این خودروها ۳۷ تن چوپ قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است از کشف ۱۲ راس گاو قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو ۱۲ راس گاو قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک  متهم در این خصوص دستگیر و پرونده تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده، از کشف ۵۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز نیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر حین کنترل محور های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو، ۵۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال برآورد شده است، گفت: در ماموریت دیگری کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان گزارش شد.

سرهنگ محمدباقر سلگی گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو  ۲ دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: ارزش کالای کشف شده توسط کارشناسان، ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار