نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آبان 1398 - 9:02   |   کد مطلب: 27614
فرماندار ملایر گفت: ایجاد جنگل مصنوعی در شهرستان در حال پیگیری است تا چوب مورد نیاز مبل و منبت شهرستان تامین شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ قدرت‌الله ولدی  در جلسه هماهنگی ساخت شهر نمایشگاهی مبل و منبت در ملایر با بیان اینکه ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت در آستانه جهانی شدن است  اظهار کرد: به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها برای شهر جهانی مبل و منبت در شهرستان هستیم.

وی با اشاره به وجود بیش از ۴ هزار کارگاه مبل و منبت در ملایر و اشتغالزایی جوانان در این صنعت افزود: یکی از زیرساخت‌هایی که باید در ملایر ایجاد شود ساخت شهر نمایشگاهی است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به نگاه مثبت استاندار به این شهرستان در حوزه‌های مختلف گفت: همه مدیران شهرستان و بخش خصوصی نیز در توجه به حوزه مبل و منبت پای کار هستند.

وی تصریح کرد: این شهر نمایشگاهی مشارکتی است و افرادی که در این طرح سرمایه‌گذاری می‌کنند سهامدار خواهند بود.

ولدی افزود: همه تلاش داریم تا شهرستان ملایر از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود که یکی از این موارد می‌تواند شهر نمایشگاهی در خور و با همه امکانات باشد.

ولدی با بیان اینکه برای ساخت این شهر نمایشگاهی باید هرگونه زیرساخت که یک نمایشگاه بین‌المللی دارد فراهم شود گفت: ایجاد جنگل مصنوعی در شهرستان در حال پیگیری است تا چوب مورد نیاز مبل و منبت شهرستان تامین شود.

فرماندار شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: از حضور سرمایه‌گذار در عرصه‌های مختلف شهرستان با توجه به ظرفیتی که وجود دارد استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار