نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آبان 1398 - 8:46   |   کد مطلب: 27634
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بالا رفتن قیمت بنزین امروز مهم‌ترین وظیفه دولت تنظیم و کنترل بازار و مبارزه جدی و عملی با گران‌فروشی و تورم کاذب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به سخنان رهبری در جلسه درس خارج فقه روز گذشته خود اظهار داشت: صحبت‌های رهبری حمایت از سران قوا بود و تصمیم‌گیری آن‌ها بود.

وی افزود: صحبت‌های رهبری با این اعتراضات نماینده‌های مردم در مجلس شورای اسلامی منافاتی نداشته و نمایندگان بیان کرده که سران قوا هم باید در چارچوب قانون کارشان را انجام دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گران کردن بنزین در این شرایط برابر با ماده ۳۹ برنامه ششم توسعه واقعاً خلاف قانون بود و این مسئله باید در بودجه سنواتی می‌آمد و مسیر بودجه را طی کرده و در بودجه سالانه درج می‌شد.

وی گفت: تشخیص دولت بر این بود که این کار را انجام دهد و انتظار این بود که مردم و نماینده‌های آنان در جریان کار قرار داده می‌شدند که این‌گونه نشد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد حال که قیمت بنزین بالا رفته است دولت باید توجه بیشتری برای نظارت بر سایر کالا داشته باشد.

وی افزود: امروز مهم‌ترین وظیفه‌ای که دولت دارد بحث تنظیم و کنترل بازار و مبارزه جدی و عملی با گران‌فروشی و تورم کاذب است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد قیمت بنزین نباید باعث رشد قیمت بقیه اقلام مصرفی مردم شود و این گرانی به سایر کالاها نیز سرایت کند.

وی تأکید کرد: اگر دولت توجهی به بازار نداشته گرانی‌ها می‌تواند زندگی را بر مردم تنگ کند هرچند این گرانی بنزین بر مردم فشار را وارد کرد اما نباید افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت سایر کالاها شود و فشار را بیشتر کند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه توزیع سریع یارانه بسته حمایتی وعده داده‌شده را وظیفه دیگر دولت عنوان کرد و گفت: دولت باید در توزیع یارانه‌هایی که به مردم وعده داده است تسریع کند و عادلانه و با سرعت آن‌ها را برای خانوارهایی که مستحق این دریافت هستند، واریز کند .

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار