نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آبان 1398 - 8:49   |   کد مطلب: 27636
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه توزیع بنزین و گاز بدون هیچ مشکلی در شهرستان در حال انجام است گفت: ۲۰ جایگاه عرضه بنزین و ۷ جایگاه CNG با ظرفیت کامل مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش ملایری‌ها؛  سعید کتابی، معاون سیاسی فرماندار ملایر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم  کنترل بازار ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به بالا رفتن نرخ بنزین و مسائل مطرح‌شده در ای باره اظهار داشت: شهرستان ملایر در امنیت و آرامش کامل است و هیچ مشکلی خاصی در شهرستان وجود ندارد.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور و وزیر کشور در راستای طرح سهمیه‌بندی بنزین و با کنترل و تنظیم بازار بیان کرد: همه دستگاه‌های مرتبط با توزیع و نظارت بازار آمادگی لازم را داشته باشند و این اطمینان خاطر به مردم داده‌شده که در تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود نداشته و باید مراقبت‌های لازم در رابطه با توزیع آن انجام شود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر گفت: دستور مؤکد وزیر کشور این بوده که در هیچ کالایی افزایش قیمت نداشته و مجوز افزایش قیمت برای کالا و خدمات نیز داده نشده و مجوزهای که در طی این چند روز داده‌شده‌اند لغو می‌شود.

وی به فعالیت ۲۰ جایگاه عرضه بنزین و ۷ جایگاه CNG در شهرستان اشاره کرد و تأکید کرد: توزیع بنزین و گاز بدون هیچ مشکلی در شهرستان در حال انجام است و تمامی جایگاه‌های با ظرفیت کامل مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

کتابی گفت: سهمیه گاز مایع شهرستان نیز کاملاً در اختیار شهرستان قرارگرفته و مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت با پیگیری‌های انجام‌شده برطرف شد.

وی رصد انبار کالای موجود در شهر را از مهم‌ترین وظایف بازرسین و اداره صنعت، معدن و تجارت برشمرد و بیان کرد: موجودی انبارهای کالا و بخصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای سنجیده شده تا هیچ‌گونه کمبود کالایی در شهرستان وجود نداشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر توجه به بخش حمل‌ونقل را یکی دیگر از الزامات عنوان کرد و گفت: با توجه به بیانیه و اطلاعیه‌های پخش فراورده‌های نفتی آژانس‌ها و سرویس‌های مدارس در اسرع ساماندهی شده و ثبت‌نام‌های لازم انجام شوند.

وی به مشکلات مسافران روستایی اشاره و بیان کرد: خودروهایی که در مسیر روستایی کارکرده اکثراً شخصی بوده و زیر نظر هیچ سازمان دولتی نیستند و مشکلاتی با گرانی بنزین داشته که هر چه سریع‌تر باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار