نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1398 - 16:49   |   کد مطلب: 27654
امام جمعه ملایر: هر چند بیان می شود که چیزی گران نمی شود اما واقعیت متفاوت است و باید به خوبی این مسئله از طرف دولتمردان مدیریت شود تا مردم آسیب نبینند و جلوی گرانی ها کالاها گرفته شود و به این مسئله باید توجه ویژه داشت.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به اغتشاشات هفته اخیر در کشور اظهار داشت: ازابتدای هفته آشوبگران با خط گیری از دشمنان تخریب اموال عمومی را انجام داده و اتوبان ها را بستند اما باردیگر نقشه های دشمنان با شکست همراه شد.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره بسیج تاکید کرد: اگر انقلاب ما با قدرت پیش می رود به برکت بسیج است.

امام جمعه ملایر گفت: از همان روزهای ابتدای انقلاب باحضور بسیج نقشه دشمنان با شکست مواجه شد و بسیج مردمی در هر کشوری حضور داشته باشد باعث شکست نقشه های آمریکا می شود و در هر کشوری بسیج نباشد آمریکا طمع کرده و نقشه های خود را در آن اجرا می کند.

وی به نقش بسیج مردمی در کشورهای عراق، لبنان، یمن و سوریه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری اخلاص در عمل، خدامحوری، حاضر در میدان ها، حفظ اندیشه شهادت طلبی، تلاش عاشقانه و مومنانه و پیشرو بودن در میدان های سخت را از ویژگی ها و توصیه ها به بسیج عنوان کرده اند.

برقراری گفت: بسیج در میدان های سخت و در فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ حضور داشته و همچون شهید مرتضی ابراهیمی سینه سپر کرده اند و شهید می شوند.

وی تاکید کرد: در فتنه ها کسانی که قربانی می شوند که همراه نیروهای مخلصی چون سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی کشور بوده و از انقلاب حفاظت می کنند.

امام جمعه ملایر گفت: در این گیر و دار ۷۷ نفر بیانیه می نویسند و نیروهای مردمی را محکوم کرده و از نظام می خواهند که با بسیجیان برخورد کنند که جای تعجب بسیار دارد و کسانی که از این نظام حقوق می گیرند نامشان در این بین دیده می شود کسانی چون مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور این بیانیه را امضا کرده است.

وی تاکید کرد: از رئیس جمهور می خواهیم که تکلیف خود را با اینگونه افراد که به عنوان مشاور خود برگزیده مشخص کند.

برقراری به مهمترین دلایل دشمنی آمریکا با ایران اشاره و بیان کرد: علت اینکه آمریکا دست از سر ما برنمی دارد دلیلش این است که به دنبال این بوده که برای تامین امنیت و حقوق نیروهای خود باید با ایران مخالفت کنند و هزینه های نیروهای خود را در کشورهایی همچون عربستان تامین کرده و بهانه خوبی برای فروش اسلحه و خرید نفت انها داشته باشد و دشمنی با ایران ابزار و بهانه خوبی برای آنان است.

وی تاکید کرد: اما ایران اسلامی در آینده ای نه چندان دور دست آمریکا را از منطقه قطع خواهد کرد.

امام جمعه ملایر با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با فعالین اقتصادی بیان کرد: در کشور هنوز نگاه به آمریکا و اروپا کنار گذاشته نشده است و این دستور رهبری است که با سلاح رونق تولید بر دشمن فائق آییم و از مسئولین خواهش داریم به استعدادهای کشور در تولید نگاه ویژه داشته باشند تا هیچ کارخانه ای تعطیل نبوده و کارگران هم بیکار نباشند.

وی با اشاره به بالا رفتن نرخ بنزین و سخنان رهبری در این باره تاکید کرد: رهبری در سخنان خود بیان کردند که این طرح باید اجرا شود اما مشکلاتی دارد باید اصلاح شود و از دولت مردان می خواهیم به مسئله گرانی توجه کنند.

حجت الاسلام برقراری  افزود: هر چند بیان می شود که چیزی گران نمی شود اما واقعیت متفاوت است و باید به خوبی این مسئله مدیریت شود تا مردم آسیب نبینند و جلوی گرانی ها گرفته شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار