نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1398 - 20:44   |   کد مطلب: 27659
امام‌جمعه ملایر گفت: بسیج در سال‌های پس از انقلاب سپر بلای امنیت شده تا مردم در آرامش زندگی کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان ملایر در دفتر امام‌جمعه این شهر با اشاره به نقش بسیج در تاریخ چهل‌ساله انقلاب اظهار داشت: جان بسیج در این سال‌ها سپر بلای امنیت شده تا مردم در آرامش زندگی کنند.

وی به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس جان‌فشانی زیادی انجام داد تا ما از دوران جنگ تحمیلی پیروز بیرون آییم.

امام‌جمعه ملایر افزود: امروز هم بسیج در خلأ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی واردشده و پیش‌قدم است و باید هر چه بیشتر ماهیت بسیج و اقداماتی که برای سود و نفع مردم انجام می‌دهد به سمع و نظر مردم برسد.

وی گفت: خدمات بسیج در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه کار بزرگی است و این خدمات هر چه بیشتر باید به گوش مردم رسیده تا آنان بدانند این شجره طیبه چه اقدامات مؤثری در کشور انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: بسیج یک شجره طیبه و مؤمنانه است که جانش را به خطر انداخته تا جان یک نفر به خطر نیفتد.

حجت‌الاسلام برقراری به حوادث و اغتشاشات اخیر کشور اشاره و بیان کرد: اغتشاش‌گران در ایجاد و رعب و وحشت ایجاد کرده و به اموال عمومی آسیب‌های فراوانی زدند و حتی به مردم عادی نیز رحم نمی‌کردند.

وی افزود: این افراد با آتش زدن بازار و غارت اموال چگونه می‌خواهند مدافع مردم باشند درصورتی‌که همه را محکوم کرده و انسانیتی ندارند.

امام‌جمعه ملایر به حمایت‌های آمریکا ز اغتشاشگران کشور اشاره کرد افزود: تاکنون و در این چند باری که اشرار در داخل کشور اغتشاش ایجاد کردند آمریکایی‌ها رسماً این اقدامات را برعهده‌گرفته و از آشوبگران حمایت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: هویت آمریکا ددمنشانه و دارای خوی وحشی‌گری و غارتگری گری است اما برخی به دنبال این بوده که این حقیقت را از مردم پنهان کرده و آمریکا را به‌گونه‌ای ای دیگر معرفی کنند که این خیانت به مردم است.

حجت‌الاسلام برقراری به آثار و برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: گاها بیان‌شده که انقلاب اسلامی اثری در کشور نداشته است که باید گفت در هر کوچه و خیابانی که قدم بگذاری آثار و برکات انقلاب به‌خوبی دیده می‌شود و حقیقت انقلاب و آثار و برکات آن باید هر چه بیشتر برای مردم گفته شود.

وی بیان حقیقت انقلاب را وظایف دانشگاه‌ها و مدارس دانست و گفت: ما باید آثار و ثمرات انقلاب را به نسل جوان و نوجوان در مدارس و دانشگاه‌ها بیان کنیم.

وی اعتراض‌ها در کشور را ناشی از ناراحتی و نگرانی بین مردم عنوان کرد و گفت: مسئولین نباید با اقدامات خود سبب ناراحتی و نگرانی مردم شوند.

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: گاهی به خطر عملکرد مسئولین بین آنان و مردم خلائی ایجاد می‌شود که دشمن نیز از همین خلأها سوءاستفاده می‌کند.

وی تأکید کرد: مسئولین باید به‌گونه‌ای با مردم برخورد کرده و با مردم صادق باشند که هیچ فاصله‌ای بین آنان باقی نماند چراکه این انقلاب با مردم تاکنون پیش‌آمده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار