نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آذر 1398 - 8:24   |   کد مطلب: 27667
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر از تعمیر ۲ هزار واحد مسکونی روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ داوود سوری، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه از محل اعتبارات ملی امسال ۴ میلیارد تومان برای بازسازی طرح‌های عمرانی به شهرستان ملایر اختصاص یافت، گفت: تاکنون ۸ میلیارد تومان اعتبار از محل ملی، استانی و قیر اعتباری به این شهرستان اعلام شد.

او با اشاره به اینکه میزان تخصیص قیر اعتباری تا کنون ۳۰ درصد بوده و در صورت تخصیص، رقم این اعتبارات به بیش از ۱۲ میلیارد تومان می‌رسد، ادامه داد: در خسارت سیلاب فروردین امسال ۸ هزار واحد خسارت دیده در این شهرستان ارزیابی شد که ساخت  هزار و ۷۲۱ واحد خسارت دیده سیلاب امسال و تعمیر  ۲ هزار واحدتاکن. ن انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد این واحد‌ها موفق به عقد قرارداد شده اند و بقیه مساعدت و همکاری بانک‌ها را می‌طلبد، اضافه کرد: تمامی واحد‌های تعمیری به بانک معرفی شده و عملیات تعمیر آن‌ها به پایان رسیده است.

او با اشاره به اینکه در کنار بازسازی، مقاوم سازی مسکن روستایی نیز با سهمیه هزار و ۲۶۴ واحد در حال معرفی به بانک و پیگیری است، ادامه داد: از محل قیر اعتباری پارسال ۲۵ طرح تعریف شد که ۱۹ طرح آن اجرا و آسفالت آن‌ها به پایان رسیده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر سهمیه بازسازی مسکن روستایی این شهرستان را ۱۳۶ میلیارد تومان و طرح ویژه مقاوم سازی را ۵۱ میلیارد تومان و در مجموع ۱۸۷ میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار