نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آذر 1398 - 18:16   |   کد مطلب: 27674
فرمانده سپاه ملایرگفت: بسیج در امتداد عاشورا و برگرفته از نهضت سرخ حسینی است که در ابتدای انقلاب اسلامی با اندیشه رهبر کبیر انقلاب از مجموعه‌ای از انسان‌های باانگیزه، پاک و مقدس شکل گرفت.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید جواد حسینی پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان ملایر در سالن 5 هزارنفری الغدیر ملایر بسیج را برگرفته از نوآوری امام خمینی(ره) عنوان و اظهار داشت: بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی با اندیشه رهبر کبیر انقلاب از مجموعه‌ای از انسان‌های باانگیزه، پاک و مقدس شکل گرفت.
وی گفت: در ویژه‌برنامه روز بسیج امسال برنامه‌ای نو و متفاوت تدارک دیده‌شده است و با خلاقیت بسیجیان یک نمایشنامه در پنج بخش اجرایی می‌شود.
فرمانده سپاه ملایر قطعه اول این نمایش را نمایش عاشورا عنوان کرد و گفت: بسیج در امتداد عاشورا و برگرفته از نهضت سرخ حسینی  است و به همین دلیل اولین قطعه این نمایش به روایتی از عاشورا اختصاص‌یافته است.
وی بیان کرد: قطعه دوم این نمایش برگرفته از انقلاب اسلامی است چراکه بسیج هم‌جنس انقلاب و یار و یاور انقلاب است .
حسینی قطعه سوم این نمایش را برگرفته از  دفاع مقدس عنوان کرد و تأکید کرد: دفاع مقدس دفاع جانانه بسیجیان این مرزوبوم از میهن اسلامی بود.
وی افزود: دوران  دفاعی  مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بعد از تولد بسیج بود که بسیجیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.
فرمانده سپاه ملایر گفت: قطعه چهارم این نمایش در موضوع بسیج سازندگی است چراکه پس از پایان جنگ بسیج به انتها نرسید و پس‌ازآن دوران بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و دارد.
وی گفت: قطعه آخر این نمایش نیز مربوط به  دفاع از حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت و حرکت به سمت بیت‌المقدس است  که این نمایش با ایده و فکر بسیجیان و حضور بیش از 100 هنرمند بسیجی انجام‌شده است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار