نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آذر 1398 - 17:49   |   کد مطلب: 27686
فرماندار ملایر گفت: ملایر اولین فرمانداری است که هیئت های اجرایی انتخاب شده اند که پس از تایید لیست ۳۰ نفره قبل از ساعت ۶ عصر روز گذشته هیئت اجرای در شهرستان و دو بخش مشخص شد.

به گزارش ملایری ها؛ قدرت الله ولدی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آخرین اطلاعات ثبت نام داوطلبین انتخابات در شهرستان ملایر اظهار داشت: از ساعت 8 صبح روز گذشته روند ثبت نام در ستاد انتخابات شهرستان ملایر آغاز شد.
وی گفت: هیئت نظارت، هیئت اجرایی و هیئت بازرسی با همدلی و همراهی و در راستای اجرای مر قانون ثبت نام از داوطلبان را آغاز کرده اند.
فرماندار ملایر تاکید کرد: ملایر یکی از ۲۰۷ حوزه انتخابیه سراسر کشور بوده که همزمان با سراسر کشور از ۸ صبح دیروز ثبت نام از داوطلبان آغاز را آغاز کرده و افتتاحیه نیز برگزار شد. ولدی اجرای مر قانون مهمترین هدف هیئت اجرایی انتخابات شهرستان عنوان و تصریح کرد: اجرای قانون دستور اصلی کار ما بوده و با امانتداری بی‌طرفی کامل روند برگزارز انتخابات ادامه خواهد داشت.
وی گفت: در انتخابات اسفند شاهد حضور حداکثری و مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود و مردم فرهنگی و ولایتمدار شهرستان ملایر که همواره در برهه‌های مختلف انقلاب پای کار بوده و در صحنه حضور داشتند بار دیگر در انتخابات حماسه خلق می‌کند.
وی گفت: ما به عنوان خادم مردم از آرای آنان صیانت کرده و اجازه نمی دهد حتی به رای یک نفر خیانت شود و در این راه رای مردم را حق الناس دانسته و مر قانون را اجرا می کنیم.
ولدی به فعالیت ۱۰ ساعته ثبت نام از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ به صورت مستمر اشاره کرد و تاکید کرد: کار ثبت نام‌ داوطلبین بدون وقفه انجام شده و پس از مدت شش روزه ثبت نام از ۱۶ آذر به مدت ۱۰ روز بررسی صلاحیت ها در دستور کار قرار می گیرد.
وی به تشکیل هیات اجرایی انتخابات شهرستان اشاره کرد و گفت: ملایر اولین فرمانداری است که هیئت های اجرایی انتخاب شده اند که پس از تایید لیست ۳۰ نفره قبل از ساعت ۶ عصر روز گذشته هیئت اجرای در شهرستان و دو بخش مشخص شد و امروز نیز بخش سامن مشخص می‌شود.
وی به ثبت نام سه نفر در اولین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اشاره کرد و گفت: دو نفر از این افراد آقا و یک نفر خانم و تا ساعت ۱۱ صبح امروز ۷ نفر کار ثبت‌نام خود را به اتمام رسانده اند.
ولدی افزود: از این تعداد 5 نفر آقا و دو نفر خانم بودند که همگی مدارک فوق لیسانس داشته و یک نفر فرهنگی، سه نفر کارمند و سه نفر نیز شغل آزاد داشتند.
وی به داوطلبین توصیه کرد که کار ثبت‌نام خود را به روزهای آخر واگذار نکنند و هرچه زودتر ثبت نام خود را انجام دهند.
وی افزود: تبلیغات انتخابات مجلس از ۲۳ بهمن تا ۳۰ بهمن برگزار شده و داوطلبین فقط در این ایام می‌توانند تبلیغات انجام دهند در خارج از این دوره زمانی تبلیغات ممنوع است و هنگام ثبت نام بایدها و نبایدهای تبلیغات به داوطلبین داده می شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار