نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. آذر 1398 - 8:34   |   کد مطلب: 27694
فرماندار ملایر گفت: تا پایان سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر 17 نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر شامگاه سه‌شنبه در سومین نشست خبری ویژه ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ثبت نامی داوطلبین اظهار داشت: تا پایان سومین روز 17 نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.
وی گفت: این تعداد  شامل 14 آقا و 3 خانم است که امروز یک روحانی به جمع ثبت نامی‌ها از حوزه ملایر اضافه شد و دو نفر از تهران روند ثبت‌نام  خود را انجام دادند.
فرماندار ملایر روند ثبت‌نام داوطلبین را در حوزه انتخابیه ملایر با آرامش عنوان کرد و گفت: با همراهی هیئت انتخابات، هیئت نظارت و هیئت بازرسی امور ثبت روند خوبی  داشته و اخبار و اطلاعات به‌صورت درست و صحیح اطلاع‌رسانی می‌شوند.
وی به عدم  تخلفی از طرف داوطلبین ثبت‌نام‌شده اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی خوبی تاکنون از طرف خبرنگاران انجام‌شده است و از این مسئله استقبال شده و هر جای که نیاز باشد اطلاعات جدید داده می‌شود.
ولدی به پیش‌بینی حضور بیش از 50 داوطلب  برای ثبت‌نام از در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه ملایر اشاره کرد و گفت: پیش از آغاز روند ثبت‌نام آمار پیش‌بینی‌شده 30 نفر بود اما با استقبال انجام‌شده در این سه روز آمار به ثبت‌نام ا بالای 50 نفر پیش‌بینی می‌شود.
وی با توصیه به داوطلبین برای حضور سریع‌تر در ستاد انتخابات برای انجام امور ثبت‌نام تأکید کرد: کسانی که قصد داوطلب شدن در انتخابات پیش رو را داشته با تکمیل بودن 7 بند مدارک و اصل آنان به فرمانداری مراجعه کرده تا درروند انتخاب آنان مشکلی پیش نیاید.
فرماندار ملایر صیانت از آرای مردم را مهم‌ترین وظیفه در انتخابات عنوان کرد و گفت:  هرکسی که از کانال هیئت نظارت رد شده  و در انتخابات رأی آورد برای ما محترم بوده و هدف الی ما حفاظت و امانت‌داری از رأی مردم است.
وی به حضور سه  خانم در بین داوطلبین ثبت‌نام‌شده اشاره کرد و گفت: بانوان ملایری تاکنون بیشترین آمار را در استان داشته که این مسئله باعث خوشحالی است چراکه نیمی از جامعه را بانوان تشکیل داده و می‌توانند وارد این عرصه شوند.
ولدی در نظر گرفتن تیم تشریفات برای داوطلبین ثبت نامی را ابتکاری نو در امور ثبت‌نام عنوان کرد و گفت: فرمانداری از تمامی کسانی که برای ثبت‌نام در انتخابات حاضرشده استقبال کرده و توسط بنده در دفتر فرماندار نشستی برگزارشده و به آنان خوش‌آمد می‌گوییم و این مسئله به سبب این بوده که تمام کسان که برای ثبت‌نام حضور می‌یابند تفاوتی نداشته و فرمانداری در انتخابات کاملاً بی‌طرف است و همه داوطلبین باهم مساوی هستند.
وی گفت: اپلیکیشنی نیز توسط وزارت کشور طراحی‌شده که داوطلبینی که قصد ثبت‌نام داشته می‌توانند آن را از سایت فرمانداری و وزارت کشور بارگیری کرده و قسمتی از امور ثبت‌نام را در آن انجام داده و سپس به ستاد انتخابات مراجعه کنند.
فرماندار ملایر افزود: در این اپلیکیشن سؤالاتی که کاربران از متقاضیان پرسش می‌کنند  بارگذاری شده که افراد می‌توانند با پاسخ به سؤالات در هنگام ثبت‌نام آن را به کاربر رایانه ستاد انتخابات ارائه کنند تا روند مراحل ثبت‌نام با سرعت بیشتری انجام شود.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار