نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آذر 1398 - 8:38   |   کد مطلب: 27719
نماینده مردم ملایر در مجلس خبر داد؛
تخصیص بیش از ۸ میلیارد تومان برای شهرداری‌های ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست شهرداران شهرستان ملایر با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیش از ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب و تخصیص داده شد.

حجت‌الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری نشست شهرداران شهرستان ملایر با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاونین وی اظهار داشت: این سومین نشست شهرداران شهرستان با این مسئول است.

وی گفت: اولین نشست با جمالی نژاد در محل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دومین نشستی نیز در شهر ملایر برگزار شد و پس از پیگیری‌های انجام‌شده سومین نشست نیز شامگاه دوشنبه برگزار شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سومین جلسه برگزارشده یک جلسه جمع‌بندی بوده که د راستای تجهیزات خودرویی و ماشین‌آلات شهرداری‌ها، سهمیه قیر و کمک‌های موردی تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: در این نشست ۲۷۰ میلیون تومان به شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر مصوب و تخصیص یافت.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه اختصاص پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل سوخت مازاد بر سهمیه به شهرداری‌های ملایر را از مصوبات این نشست عنوان کرد و افزود: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز سهمیه قیر به شهرداری‌های این شهرستان تعلق گرفت.

وی افزود: از محل مازاد بر سهمیه نیز بیش از ۲ میلیارد تومان به شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر و تجهیزاتی همچون دستگاه کمپرسی، دستگاه حمل زباله، لودر و مینی لودر نیز به شهرداری‌های تابعه شهرستان ملایر اختصاص یافت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به تشکیل تیمی برای رفع مشکلات مجموعه مینی ورلد ملایر اشاره کرد و گفت: این گروه شامل معاون سازمان شهرداری‌ها، بخش خصوصی، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و نماینده شهرداری ملایر و یک نماینده نیز از طرف بنده می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل این گروه بررسی وضعیت و اصلاح مجموعه مینی ورلد است تا این مجموعه به سرانجام برسد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار