نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. آذر 1398 - 8:19   |   کد مطلب: 27732
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: ۷۰ نیروی راهداری در طرح زمستانی این شهرستان فعال و در پنج راهدارخانه ملایر در محورهای اصلی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۴۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین نیز در طرح زمستانی که از نیمه آذر شروع شده، به کار گرفته شده است.

وی افزود: برای ایام زمستان و طرح زمستانی چهار هزار تُن ماسه و یک‌هزار و ۵۰۰ تُن نمک تامین شده است که طی ۲ مرحله بارندگی ۸۵۰ تُن ماسه و نمک در سطح محورهای اصلی و فرعی این شهرستان استفاده شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: در صورت بارش برف سنگین بازگشایی محورهای مواصلاتی اصلی در اولویت است و سپس محورهای روستایی بازگشایی می‌شود که راهداران به صورت شبانه‌روزی در راهدارخانه‌ها مستقر هستند.

صفوی‌زاده با بیان اینکه همزمان با شروع طرح زمستانی و بارش‌های اخیر مشکلی در محورهای مواصلاتی شهرستان ایجاد نشد بیان کرد: در صورت نیاز، تجهیزات لازم برای اسکان مسافران در راهدارخانه‌ها مهیا شده است.

وی گفت: در این راستا مجتمع‌های اقامتی و رفاهی بین راهی نیز در تمامی محورهای اصلی این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مسافران و در راه ماندگان است.

صفوی‌زاده یادآور شد: طرح زمستانی از نیمه آذر آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد و راهداران در آماده باش کامل هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار