نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. دى 1398 - 12:50   |   کد مطلب: 27786
معاون خدمات شهری شهرداری گفت: با توجه به وضعیت بارش عملیات برف‌روبی، شن‌پاشی و نمک‌پاشی در دو مرحله در شهر ملایر انجام شد.

مجتبی داوری معاون خدمات شهری شهرداری ملایر در گفت‎وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اقدامات شهرداری ملایر پس از بارش برف در شب گذشته اظهار کرد: پس از اعلام شرایط اضطراری بارش نیروهای خدمات رسان شهرداری در حال آماده‌باش قرار گرفتند و در ستاد مدیریت بحران مستقر شدند.

وی گفت: پس از بارش باران رفع آب‌گرفتگی‌های شهر در دستور کار قرار گرفت و با گشت زنی‌ها مکان‌هایی که دچار این مشکل شده بودند رفع آب‌گرفتگی انجام شد.
 معاون خدمات شهری شهرداری  به بارش برف از شامگاه جمعه تا بامداد روز شنبه در شهر ملایر اشاره و بیان کرد: با توجه به وضعیت بارش عملیات برف‌روبی، شن‌پاشی و نمک‌پاشی در دو مرحله انجام شد.
وی  افزود: هسته مرکزی و جنوب شهر میزان بارش کمتر بوده  و مشکلی خاصی در ترد این مناطق بخصوص در کمربندی‌های شهر وجود نداشت.
داوری بابیان اینکه بیشترین بارش و نشست برف را در قسمت شمالی شهر بود،  تصریح کرد: جاده سلامت، خیابان خ 32 متری شهید مطهری، بلوار ولیعصر(عج)، خیابان شهید موسوی و بلوار مرزداران محورهای اصلی شهر بودند که بیشترین بارش را داشتند.
وی با اشاره به ا نمک‌پاشی و شن‌پاشی در محورهای اصلی و رفع  مسائل لغزندگی بیان کرد: با توجه به برودت هوا نیروهای خدمات رسان کار برف‌روبی را در مرحله نخست تا ساعت 2 بامداد ادامه دادند.
معاون خدمات شهری شهرداری  افزود: از ساعت 5 صبح شنبه عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و شن‌پاشی مجدداً آغاز تا ساعت 7 صبح  در نقاط حساس ادامه داشت.
وی به مشارکت 34 نیروی خدمات رسان و 14 خودرو در عملیات برف‌روبی اشاره کرد و گفت: محدوده مسکن مهر ملایر با توجه به بارش بیشتر نیز ابتدای صبح مجدداً بازدید و مشکلات تردد حل شد.
داوری به عدم توقف جمع‌آوری زباله در شرایط بحران اشاره و تأکید کرد: در هنگام بارش‌ها علی رقم اینکه تمامی ماشین‌آلات شهرداری درگیر مسئله برف‌روبی هستند جمع‌آوری زباله و حمل به محل دفن هیچ کاه متوقف نمی‌شود.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار