نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1398 - 11:57   |   کد مطلب: 27824
امام‌جمعه ملایر با بیان اینکه آمریکا باید در انتظار انتقامی سخت در قبال ترور سردار سلیمانی باشد گفت: آمریکا به زودی پاسخی سخت از طرف ملت ایران و عراق، نیروی قدس سپاه و نیروهای نظامی به رهبری مقام معظم رهبری دریافت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با تسلیت و تبریک شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت این سردار دل‌ها و ابو مهدی مهندس را باید به محضر امام زمان، مقام معظم رهبری و دو ملت ایران و عراق تسلیت و تعزیت گفت.

وی حادثه شهادت سردار سلیمانی را ضایعه‌ای دردناک بر پیکره جهان اسلام دانست و تأکید کرد: سردار سلیمانی امروز مزد رشادت‌های خود درراه جهاد در برابر کفر جهانی را دریافت کرد.

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: آمریکایی‌ها با به شهادت رساندن حاج قاسم و ابو مهدی مهندس می‌خواهند از خودشان یک قهرمان بسازند، علی‌الخصوص ترامپ برای اینکه برگ برنده‌ای در انتخابات پیش رو داشته باشد.

وی افزود: شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه و حمله به سفارت آنان در عراق ذلتی برای آمریکا بود و با شهادت حاج قاسم ننگین‌ترین لکه بر جبین آمریکا نشست.

حجت‌الاسلام برقراری با بیان اینکه خون شهید سلیمانی به‌آسانی پاک نخواهد شد و آمریکا باید در انتظار انتقامی سخت در قبال ترور سردار سلیمانی باشد، گفت: آمریکا به زودی پاسخی سخت از طرف ملت ایران و عراق، نیروی قدس سپاه و نیروهای نظامی به رهبری مقام معظم رهبری دریافت خواهد کرد.

وی قطره‌ قطره خون شهید سلیمانی را سبب رویش جوانان بر ضد استکبار عنوان کرد و گفت: شهادت حاج قاسم سبب می‌شود که بوستانی از جوانان انقلابی رویش کند و اتحاد و انسجامی که شهادت این شهید والامقام ایجاد می‌کند بی‌نظیر شود.

امام‌جمعه ملایر افزود: افزایش روحیه انقلابی، ولایتمداری، مقاومت و گفتمان مقاومت و نهادینه شدن این تفکرها از دیگر ثمرات شهادت سردار سلیمانی است.

وی به برگزاری راهپیمایی ضد استکبار جهانی پس از برگزاری نماز جمعه در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: مردم شهیدپرور انقلابی ملایر امروز و پس از نماز جمعه انزجار خود را از این اقدام آمریکا اعلام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام برقراری افزود: ملایری‌ها امروز باروح حاج قاسم عهد و پیمانی دوباره می بندند که ادامه‌دهنده راه وی باشند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار