نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. دى 1398 - 8:18   |   کد مطلب: 27829
ساختمان مرکزی دانشگاه ملی ملایر به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ رییس دانشگاه ملایر  اظهار داشت: به منظور پاسداشت نام و جایگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساختمان مرکزی این دانشگاه به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد.

خسرو سایوند افزود: باید نشان دهیم جایگاه کسانی که برای این سرزمین و ملت ایران جانشان را فدا می‌کنند، همواره در بین مردم زنده و جاوید خواهد ماند.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار بزرگ جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی جهادگر خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت و پاسدار حریم عزت بود که رشادت‌ها، اهداف بلند و تفکر وی برای همیشه زنده و جاوید است.

رییس دانشگاه ملایر با بیان اینکه سردار سلیمانی مدافع سرافراز مظلومان عالم بود بیان کرد: پرچمی که سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشتند، در اهتزاز باقی خواهد ماند.

سایوند نقش دانشگاهیان و فرهیختگان را در این عرصه مهم دانست و افزود: اگر می‌خواهیم راه شهید سپهبد سلیمانی ادامه پیدا کند، باید تفکر وی را زنده نگاه داریم.

وی سردار سلیمانی را نماد وحدت جهان اسلام دانست و ادامه داد: آیین بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد حلج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش امروز /شنبه/ بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد این دانشگاه برگزار می‌شود.

سایوند با تاکید بر باشکوه برگزار شدن آیین بزرگداشت شهید سردار سلیمانی گفت: حق سردار بزرگ جهان اسلام و علمدار هیبت‌آفرین باید به خوبی و نیکی ادا شود./ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار