نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1398 - 8:38   |   کد مطلب: 27853
امام جمعه موقت ملایر به تصویب طرح سه فوریتی در مجلس شورای اسلامی علیه آمریکا اشاره و تاکید کرد: این وحدت و همدلی در مجلس شورای اسلامی که پیش از این انتقاداتی به آن وارد بود، ثمره خون حاج قاسم اس

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام احسان ترکاشوند، امام جمعه موقت ملایر در خطبه های عبادی – سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به احادیثی درباره جایگاه حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) احادیث مختلفی درباره این بانوی گرامی نقل کرده و رفتار پیامبر با حضرت زهرا (س) خود نشان دهنده جایگاه این بزرگوار است.

وی به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه و عزاداری سردار سلیمانی در شهرهای مختلف بیان کرد: پس از رحلت و تشییع امام (ره) اینچنین جمعیتی در کشوربرای تشییع نداشتیم.

امام جمعه موقت ملایر به برگزاری تجمع مردم ملایر در عزای سردار سلیمانی اشاره و تاکید کرد: تجمع ملایر کم نظیر بود و همانند روز عاشورا مردم حضور داشتند.

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: آمریکا با خود خیال می کرد که مردم از انقلاب با توجه به وضعیت معیشتی و گرانی بنزین خسته شده اند و با ترور دو سردارعالی رتبه سپاه پاسداران و حشدالشعبی هیچ واکنشی نخواهند داشت، اما با خروش جمیعت مردم ایران و عراق سیلی محکمی به آمریکا زده شد.

وی به تصویب طرح سه فوریتی در مجلس شورای اسلامی علیه آمریکا اشاره و تاکید کرد: این وحدت و همدلی در مجلس شورای اسلامی که پیش از این انتقاداتی به آن وارد بود، ثمره خون حاج قاسم است.

امام جمعه موقت ملایر به تصویب گام پنجم کاهش تعهدات برجام توسط دولت اشاره و تصریح کرد: این اقدام دولت قابل تقدیر است و اجرای این مصوبه به معنای عدم محدودیت در غنی سازی هسته ای است.

حجت الاسلام ترکاشوند با تسلیت به خانواده هایی که فرزندانشان را در تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان از دست دادند، بیان کرد: به خانواده های داغدار کشته های هواپیمای تهران – اوکراین و اتوبوس تهران – گنبد نیز تسلیت می گویم.

وی به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به آمریکا اشاره و عنوان کرد: همانگونه که رهبری بیان کردند این یک سیلی به آمریکا بود و این اقدام سبزپوشان سپاه جای تقدیر دارد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: پس از شهادت حاج قاسم همه احزاب سیاسی یک صدا نوای مرگ بر آمریکا را فریاد زدند و وحدتی مثال زدنی در کشور ایجاد شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار