نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. دى 1398 - 12:39   |   کد مطلب: 27863
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر گفت: طبق گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان، ۴۲۵ دستگاه خودروی مسافربر شخصی برای جذب سهمیه بنزین شناسایی و به استان همدان ارسال شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ لیلا غفاری در ستاد تنطیم بازار شهرستان ملایر اظهار داشت: در صورت بروز هرگونه مشکل برای جذب سهمیه بنزین مسافربرهای شخصی با فرمانداری ملایر مکاتبه شود تا هر چه سریعتر برای جذب این سهمیه به نتیجه برسیم.

وی افزود: سرویس‌های مدارس نیز برای اخذ سهمیه بنزین از طریق سامانه سپند ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند که بخش سامن و جوکار نیز برای جذب سهمیه سرویس‌های مدارس خود از طریق فرمانداری مکاتبه کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: سهمیه کود شیمیایی این شهرستان یک‌هزار و ۳۸۰ تن بود که ۷۵۰ تن آن جذب نشده بود که با پیگیری‌های جهاد کشاورزی ملایر این میزان کود نیز خریداری و جذب شد.

غفاری درباره تامین میوه شب عید نیز گفت: هر سال سهمیه ملایر ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب است که با توجه به اینکه سال گذشته کمبودی در تامین میوه شب عید نداشتیم، این میزان سهمیه نیز باید امسال جذب شود.

 

وی خواستار اعلام بازرسان افتخاری به فرمانداری ملایر شد و اظهار داشت: مشکلی در تامین مایحتاج و کالاهای اساسی مردم در بازار نداریم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: طبق گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از ۲۸ آذر تا ۱۹ دی ۷۲۸ مورد بازرسی با ۱۰۹ فرم تخلف انجام شد که ارزش این تخلف‌ها حدود ۳۴۵ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان برآورد شد.

غفاری همچنین بر لزوم برپایی بازارچه‌های شهرداری در سطح شهر و نمایشگاه تامین کالا و مایحتاج مردم همزمان با عید نوروز همراه با تخفیف‌های مناسب تاکید کرد و افزود: ایجاد بازارچه توسط شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در بازار نداریم و تغییرات محسوسی نیز در قیمت کالاها نداشتیم تاکید کرد: علاوه بر نظارت مستمر بر کالاها و اقلام اساسی، نظارت‌ها بر دیگر صنوف و کالاها نیز تشدید شود.

تشکیل ۱۸۴ پرونده قاچاق در ملایر

رییس اداره تعزیرات ملایر نیز به بازرسی یک هزار و ۹۱۲ فقره پرونده از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و گفت: از این تعداد به یک‌هزار و ۸۶۲ فقره پرونده رسیدگی شد که محکومیت آنها ۶۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.

بهزاد کاکاوندی تعداد پرونده‌های قاچاق را نیز در مدت یاد شده ۱۸۴ پرونده عنوان و بیان کرد: این پرونده‌ها به بیش از چهار میلیارد و ۱۷۷ میلیون محکوم شدند.

وی همچنین تعداد پرونده‌های بهداشتی و دامپزشکی را ۴۶۱ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد به ۴۳۹ فقره با محکومیت ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیدگی شد.

کاکاوندی ادامه داد: در این مدت علاوه بر جریمه و ضبط کالاهای قاچاق، هفت دستگاه ماشین که کالای قاچاق جابجا می‌کردند به نفع دولت مصادره شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار