نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. بهمن 1398 - 12:30   |   کد مطلب: 27962
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
همه ایران منتقم خون حاج قاسم است
علی آقامحمدی گفت:آمریکا درصدد بود با این اقدام حاج قاسم را از یاد ما ببرد اما امروز همه بچه‌های ما عشقشان حاج قاسم است و منتقم خون این شهید هستند.

به گزارش ملایری‌ها، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن در جمع مردم ملایر با اشاره به اقدامات دشمنان علیه  ایران پس از پیروی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد:  حضور مردم درصحنه و راهپیمایی‌های انقلاب ایران را بدون اسلحه به پیروزی رساند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب ایران و جبهه مقاومت تصریح کرد: امروز نام امام و رهبری و سید حسن نصرالله در همه عالم شناخته‌شده است و همه می‌دانند ظهور تنها خواسته  ملت‌های مسلمان است.
آقامحمدی بابیان روند آغاز تا پیروزی انقلاب از سال 42 تا سال 57 بیان کد: امام خمینی(ره) در خرداد 42 فرمودند که سربازان من در قنداقه هستند و امروز وقتی به مزار شهدا و تاریخ‌های تولد آن‌ها می‌نگریم به‌خوبی معنای این سخن رهبر کبیر انقلاب را درک می‌کنیم.
وی با اشاره به اقدام سخیفانه آمریکا و رئیس‌جمهور آن در شهادت حاج قاسم و ابو مهدی المهندس تأکید کرد: آمریکایی شکست‌های متعددی در منطقه از ایران خورده بودند که ازجمله ساقط شدن پهپاد نظامی فوق پیشرفته آن‌ها، دستگیری افسران آن‌ها در خلیج‌فارس و شکست در یمن، لبنان و فلسطین باعث شد که برای تلافی این اقدام را انجام دهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا درصدد بود با این اقدام حاج قاسم را از یاد ما ببرد اما امروز و امروز همه بچه‌ها ما عشقشان حاج قاسم است و منتقم خون این شهید هستند.
وی تأکید کرد:  ما تا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را نگیریم از پای نمی‌نشینیم و بیرون راندن آمریکا از منطقه انتقامی سخت از آنان  است
آقامحمدی به مشکلات فراوان در  زندگی ایرانیان اشاره کرد و گفت: اگر مشکلات زیاد است بدانید تحریمی که آمریکا بر ملت ایران آورده بر هیچ ملتی نیاورده است  و جوانان این کشور در حال کار هستند تا شرایط و اوضاع بهبود پیدا کند.
وی افزود: ترامپ بیان کرده بود که فولاد و پتروشیمی دو برگ برنده ایران دارد و قصد داشته که آن‌ها را از ایران گرفته و هر کس در این دو زمینه کمک به ایران کند تحریم می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: کوک نفتی و الکترود مخصوص نیاز اصلی این دو بخش است آمریکا صادرات این دو محصول را از جانب هر کشوری به ایران ممنوع کرد و در همین راستا سال گذشته تصمیمات و جلساتی در بیت رهبری برای رفع این مشکل گرفته شد.
وی افزود: امروز به برکت نظام و توان جوانان ایرانی کشورمان هم ۶۰۰ هزار تن  الکترود و هم۱۰۰ هزار  تن کوک نفتی تولید می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار