نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. اسفند 1398 - 9:05   |   کد مطلب: 27989
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از افتتاح پل روستای «هزارجریب» با ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار تا پایان هفته جاری خبر داد

به گزارش ملایری ها؛ سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به بارش‌های دو روز گذشته در استان همدان و شهرستان‌ ملایر اظهار کرد: این اداره با پنج راهدارخانه، ۷۰ نیرو و ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات به مسافران و مردم خدمات لازم را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه طی روز گذشته یک خانواده در راهدارخانه زاغه اسکان اضطراری شدند افزود: با توجه به بارش‌ها بیشترین بارش شب گذشته در محور ملایر ـ همدان به صورت برف بود که خدمات لازم در این زمینه ارائه شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اضافه کرد: شب گذشته میزان یک‌هزار و ۳۰۰ تن ماسه و نمک در این مسیر استفاده شد و با توجه به آبگرفتگی در نقاط مختلف شهرستان از جمله مهدویه و پل هزار جریب اقدامات لازم را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه برای احداث این پل فلزی هزینه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت: این پل برای عبور و مرور امروز قابل بهره‌برداری است.

صفوی‌زاده با بیان اینکه سایر نقاط نیز با همکاری فرماندار مورد بازدید قرار گرفت تصریح کرد: دیگر مناطقی از جمله ورودی حاجی‌آباد که دچار آبگرفتگی شده بود مورد بازدید قرار گرفت و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای این اداره در صورت ادامه بارش گفت: تلاش شبانه‌روزی ما رفع مشکلات، آبگرفتگی و در صورت بارش برف بازگشایی محورهاست و خدمات طرح زمستانی ما تا نیمه دوم فروردین‌ماه ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در این زمینه شرکت حمل و نقل بار و مسافربری اقدامات لازم را برای ضدعفونی کردن ترمینال‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه با شرکت‌های مسافرتی جلسه آموزشی برگزار شد افزود: با همکاری شبکه بهداشت و انجمن صنفی شرکت های مسافربری و شهرداری، ترمینال‌ها و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی ضد عفونی و به صورت مستمر این ضدعفونی‌ها ادامه دارد.

صفوی‌زاده در ادامه با اشاره به تشکیل جلسه ستاد خدمات سفر با اعضای این ستاد گفت: در این زمینه برنامه‌های تعریف شده به اعضا اعلام شد و آمادگی کامل را برای برنامه‌های نوروزی داریم.

وی با اشاره به پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی به صورت حضوری و غیرحضوری خاطرنشان کرد: آغاز فروش بلیت از ۲۵ اسفندماه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار