نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. اسفند 1398 - 9:08   |   کد مطلب: 27990
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد
اهدای ۱۸ ویلچر به معلولان نیازمند ملایر
جعفری گفت: صبح امروز ۱۸ عدد ویلچر از سوی اداره اوقاف و امور خیریه از درآمدهای موقوفات به معلولان نیازمند ملایر اهدا شد

به گزارش ملایری ها؛ «پژمان جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در حوزه‌‌های مختلف گفت:یکی از حوزه‌های فعالیت ما بر اساس نیت واقفان کمک‌های درمانی و بهداشتی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه در حوزه درمانی تا کنون اقدامات خوبی انجام شده گفت: تجهیز و ساخت بخش ۲۵ تخت خوابی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر ، کمک به تجهیزات بیمارستان غرضی در سال‌های گذشته و.. از مهمترین اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه در راستای نیت واقف این اداره کمکهای درمانی به بیماران را در طول سال دارد افزود:در در ایام دهه فجر در راستای نیت واقف طرح مهر تندرستی توسط این اداره انجام شد ودر این طرح بیش از ۱۳۰ نفر از بیماران نیازمند و سخت درمان از کمکهای درمانی با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیون تومان بهره مند شدند.

وی اضافه کرد:در ادامه کمکهای درمانی مهر تندرستی ۷۰ نفر دیگر نیز این هفته از خدمات و کمکهای درمانی بهره‌مند شدند که هزینه آن نیز ۳۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه صبح امروز (۷ اسفند) ۱۸ عدد ویلچر تحویل به معرفی شدگان از سوی اداره بهزیستی و جامعه معلولین شد افزود : هزینه تهیه این تعداد ویلچر ۱۳ میلیون تومان بود.

وی اضافه کرد: هزینه این تعداد ویلچر از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله بوده و به افراد معرفی شده تقدیم شد.

وی اضافه کرد: همچنین طی دو سال گذشته نیز تعدادی ویلچر به معلولان نیازمند از سوی این اداره تقدیم شده است.

وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: در این راستا ۵۰ بنر اطلاع رسانی در بین بقاع ، حسینه ها و مساجد در راستای پیشگیری و رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین از هیات امنای بقاع نیز خواسته شده با همکاری و هماهنگی اداره اوقاف نسبت به ضد عفونی کردن بقاع متبرکه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و استفاده از وسایل بهداشتی و ضد عفونی کننده در سرویس های بهداشتی بقاع اقدامات لازم را داشته باشند.

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار