نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. فروردين 1399 - 17:47   |   کد مطلب: 28112
رشید حیدری مقدم با تأکید بر اینکه تست کرونای حاج میرزا سلگی پس از دوبار آزمایش منفی اعلام شده است، گفت: شهید سلگی پس از سال ها تحمل رنج جانبازی از جمله درگیر بودن با عارضه شیمیایی به شهادت رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با تبریک و تسلیت به مناسب شهادت حاج میرزا محمد سلگی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس، گفت: عروج این شهید والامقام پس از تحمل درد و رنج سال ها جانبازی و افتخارآفرینی برای ملت بود.

وی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی ایشان بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: این رخداد تلخ را به ملت ایران به ویژه مردم شریف استان همدان تبریک و تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در ادامه با اشاره نحوه آسمانی شدن شهید سلگی، افزود: حاج میرزا سه هفته پیش با تشخیص بیماری قلبی در بیمارستان قلب و عروق همدان بستری می شود، پس از آن با توجه به عوارض جانبازی، هم مشکل تنفسی و هم مشکل کلیوی پیدا کرد.

حیدری مقدم تصریح کرد: شهید سلگی عوارض شیمیایی هم داشتند، با این حال تمام تست های مربوطه از او گرفته شد و هیچ گونه علامت و علائم بیماری کرونا در او وجود نداشت.

وی با تأکید بر اینکه دو مرتبه تست کرونای حاج میرزا منفی بود، عنوان کرد: یک بار تست کرونای قبلی در هفته های گذشته بود که به طور کامل منفی ثبت شد و بار دیگر تست انجام شده در روز گذشته بود که امروز نتیجه آن نیز منفی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان تأکید کرد: ما در قبال سلامت مردم و وظیفه ای که بر ما محول شده، مسئول هستیم و همگان مطمئن باشند که تست کرونای شهید سلگی در هر دو مرتبه منفی ثبت و اعلام شده است و شهادت وی تنها به دلایل تداوم عوارض جانبازی بوده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار