نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. فروردين 1399 - 8:23   |   کد مطلب: 28163
عضو شورای شهر ازندریان گفت: خیاطان و خیرین شهر ازندریان بیش از 60 هزار عدد ماسک تولید کرده که به‌صورت رایگان برای مقابله با بیماری کرونا در بین اهالی شهر و روستاهای ازندریان توزیع کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ با بالا گرفتن تب شیوع کرونا در کشور و داغ شدن بازار ماسک و اقلام بهداشتی ، خیاطان و خیران شهر ازندریان آستین همت بالا زدند و کار تولید ماسک را آغاز کردند.

 از اسفندماه تاکنون خیاطان و خیرین شهر ازندریان بیش از 60 هزار عدد ماسک تولید کرده که به‌صورت رایگان برای مقابله با بیماری کرونا در بین اهالی شهر و روستاهای ازندریان توزیع کردند.

احسان غفاری عضو شورای شهر ازندریان در با اشاره به اقدامات انجام‌شده د راستای تولید ماسک در این شهر بیان کرد:   این کار خیر از دهم اسفندماه سال 98 توسط برادران میرزایی در ازندریان کلید خورد.

وی به حضور اقشار مختلف مردم جهت تولید ماسک در ازندریان اشاره کرد و گفت: یکی از خیران شهر نیز مکانی برای انجام و هماهنگی امورات مربوط به تولید و توزیع ماسک به‌صورت رایگان اختصاص داده است.

غفاری افزود : تولید ماسک توسط خیاطان ازندریان و به‌صورت رایگان انجام می‌شود و در بین مردم شهرها و روستاهای شهرستان و برخی بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

وی به ایجاد ایستگاه گیت در ورودی شهر ازندریان توسط  شهرداری شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت:  گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر با تراکتور نیز توسط شهرداری به‌صورت روزانه در حال انجام است.

وی بابیان اینکه  جوانان و بسیجیان ازندریانی با  سم‌پاش‌های دستی  روزانه  عملیات ضدعفونی  معابر و خیابان‌های شهر را انجام می‌دهند، تصریح کرد:  کلانتری ازندریان و  بسیجیان پایگاه‌های  باقرالعلوم(ع) و  شهید احمدی  روشن اقدامات مؤثری انجام داده‌اند.

وی تأکید کرد:  همان‌طور که  پزشکان پرستاران جان‌برکف با ازخودگذشتگی و ایثار به بیماران رسیدگی می‌کنند ، مردم نیز با تحقق  شعار در  خانه بمانیم به از بین رفتن این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار