نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. فروردين 1399 - 8:29   |   کد مطلب: 28175
سید جواد حسینی گفت: از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۵ هزار بسته حمایتی غذایی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تهیه و در بین محرومین و افراد و اقشار مورد نظر توزیع شده است.

سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین اقدامات سپاه و بسیجیان ملایر در راستای حمایت از محرومین در زمان شیوع کرونا گفت: از ابتدای شروع ویروس و همه گیری کرونابسیج همراه با مردم، ادارات، نهادها مراکز نیکوکاری،اداره اوقاف و همه نهادهای سطح شهرستان شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: بسیجیان همانند دوران ۸ سال دفاع مقدس پای کار آمده و امروز هدفشان حفظ سلامتی و کمک به مردم است.

حسینی با اشاره به فعالیت بسیج حوزه های مختلف کمک رسانی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با کرونا تصریح کرد: با توجه به تعطیلی بسیاری از اصناف یکی از حوزه های مهم کمک به مردم نیازمند و محروم است.

فرمانده سپاه ملایر عنوان کرد: سپاهیان و بسیجیان در حوزه ها و پایگاه های مختلف اقدام به جمع آوری، تهیه و توزیع بسته های حمایتی می کنند و اقدامات خوبی تا کنون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در روز نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) ۴۰۰بسته حمایتی در بین محرومین توزیع شد، تاکید کرد: بسیج همراه با نهادهای دیگر و مراکز نیکوکاری بسته های معیشتی فراهم کرد و ۴۰۰ بسته به ارزش ۷۰ میلیون تومان در بین نیازمندان و محرومین حاشیه شهر ملایر توزیع شد.

حسینی گفت: از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۵ هزار بسته حمایتی غذایی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تهیه و در بین محرومین و افراد و اقشار مورد نظر توزیع شده است.

فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه بسیج در هنگام نیاز و مشکلات کشور همواره پایدار بوده و امروز نیز تا‌‌ از بین رفتن ویروس کرونا در میدان حاضر خواهد بود. تصریح کرد: در کنار تهیه و توزیع بسته های معیشتی، بسیجیان در ایستگاه های سلامت و ضد عفونی مراکز و معابر نیز حضوری پر رنگ داشته اتد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار