نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. فروردين 1399 - 21:41   |   کد مطلب: 28195
قدرت الله ولدی گفت:بر اساس طرح فاصله گذاری هوشمند در شهرستان ملایر نیز صنوف کم ریسک بر اساس پروتکل اجازه فعالیت خواهند داشت.

به گزارش ملایری‌ها؛ «قدرت اله ولدی »امروز در جلسه  ستاد مقابله با کرونا گفت:  بر اساس طرح فاصله گذاری هوشمند در شهرستان ملایر نیز صنوف کم ریسک بر اساس پروتکل اجازه فعالیت خواهند داشت.

فرماندار ملایر افزود: پیشنهاد می شود به اکیپ های کنترل و نظارت که در مبادی ورودی شهرها فعالیت شبانه‌روزی دارند توجه ویژه صورت پذیرد و اعتباری هم برای این عزیزان در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: بسته های حمایتی که بنیاد برکت تخصیص می‌دهد با همکاری فرمانداران و بخشداران و بر اساس اولویت ها هزینه شود.

وی با بیان اینکه از  ابتدای ورود ویروس کرونا صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و صنوف مختلف در شهرستان همکاری و تعامل بسیار خوبی داشته اند که قابل تقدیر است گفت: با دستگاه‌های متولی در تهران رایزنی شود تا تسهیلاتی که بر اساس پروتکل به اصناف داده خواهد شد مشمول زمان نگردد.

وی ضمن تقدیر از همه دست اندکاران مقابله با کرونا در شهرستان گفت:با پیگیری هایی که آزادیخواه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مرکز داشتند کمک های خوبی برای شهرستان ملایر گرفته شده است. 

 

«کامران زنگنه »نیز گفت: با استناد به مکاتبات ارسالی از وزارت صمت و هماهنگی صورت گرفته با رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس لیست اصناف و مشاغل مجاز به فعالیت از روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۲۳ مشروط به رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مشاغلی که بایستی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند، اعلام شده است.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: لیست مذکور به اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، واحدهای صنفی و واحد بازرسی و نظارت ابلاغ شده است.

 

وی اظهار داشت: با پیگیری‌ها و درایت فرماندار ویژه ملایر، رئیس اداره صمت و رئیس اتاق اصناف شهرستان ملایر در راستای حمایت از بازاریان و اصناف مقرر شد مراکز خرید، بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری با رعایت نکات و دستورالعمل بهداشتی مشغول به فعالیت شوند.

وی تاکید کرد: موضوع رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مستمر توسط بازرسان و همچنین گشت های مشترک  مورد بررسی قرار خواهد گرفت./ شبستان

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار