نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. فروردين 1399 - 8:22   |   کد مطلب: 28196
مرکز تحقیقات پیشرفته مبل و منبت دانشگاه ملی ملایر نیمه دوم شهریور امسال میزبان نخستین «جشنواره بین‌المللی برترین‌های مبل و منبت جهان» می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ دبیر علمی جشنواره بین‌المللی برترین‌های مبل و منبت جهان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرکز تحقیقات پیشرفته مبل و منبت دانشگاه ملایر با امید به پاک‌سازی جهان از همه‌گیری ویروس کرونا، درصدد برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی برترین‌های مبل و منبت جهان در نیمه دوم شهریور است.

فرهاد قاسمی، منبت برتر، طراحی قالب(کلاف برتر)، برترین و زیباترین رنگ‌آمیزی و برترین دوخت(رویه‌کوبی) را از محورهای این جشنواره عنوان کرد و افزود: شرکت‌کنندگان تا مرداد امسال مهلت دارند آثار خود را به دلیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی بیان کرد: در بخش نمایشگاهی این جشنواره نیز جوایز و گواهینامه‌ برای بهترین طراحی پارچه، کیفیت رنگ، کنده‌کاری و منبت، زیبایی و استانداردهای بین‌المللی مبلمان و نشان دادن عملی نوآوری در تکنیک‌های ساخت مبلمان اهدا می­‌شود.

قاسمی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند در بخش‌های مختلف جشنواره همچون سخنران کلیدی، ارسال مقاله‌های علمی مرتبط با موضوعات جشنواره همچون طراحی مبلمان، منبت، رنگ و نقاشی مبل و طراحی پارچه، حمایت مالی و ارایه تبلیغات خود در حاشیه برگزاری جشنواره مشارکت کنند.

دبیر علمی جشنواره بین‌المللی برترین‌های مبل و منبت جهان ادامه داد: مشارکت و تخصص شرکت‌کنندگان علاوه بر بهره‌مندی دانشجویان این رشته، موجب ارتقای ارتباط همکاران و همکاری شرکای فعال در این زمینه خواهد شد.

قاسمی تاکید کرد: به طور قطع این جشنواره فرصت‌های متنوعی را برای تبادل ایده و تخصص و همچنین ایجاد ارتباط با گروه‌های تحقیقاتی در سراسر جهان فراهم می­‌کند.

وی خواستار ارایه پیشنهادها و نظرهای متخصصان و فعالان این حرفه در موضوع‌های مرتبط با این جشنواره و یا دیگر برنامه‌های این حوزه شد و ابراز امیدواری کرد: دریافت نظرها و راهبردهای کلیدی به ما کمک می‌کند تا در این جشنواره بهتر بتوانیم از تجربه و دانش شرکت‌کنندگان و متخصصان این حوزه بهره‌مند شویم.

قاسمی یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند نظرها، پیشنهادها و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه ملی ملایر، مرکز تحقیقات پیشرفته مبل و منبت این دانشگاه ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۳۹۸۸۱-۰۸۱ تماس بگیرند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار