نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. فروردين 1399 - 23:08   |   کد مطلب: 28209
ابوالفضل برات زاده با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۰ هزار ماسک توسط بسیج کارگری تامین و توزیع شده است، گفت: یک سوله در شهرستان ملایر برای تولید روزانه ۷ هزار ماسک توسط بسیج کارگری ایجاد شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛  بسیج کارگری وظایف بسیاری در اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دارد اما یکی از وظایف آن تقویت تولید داخلی، کمک به دولت در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و الهام گرفتن از فرهنگ و تفکر بسیجی و روحیه جهادی و انقلابی است.

در این روزها با شیوع بیماری کرونا در کشور بسیج کارگری استان همدان نیز برای مقابله با این ویروس از هیچ کمکی فروگذاری نکرده است و در حد توان و در مواقعی بیش از توان خود با راه اندازی خطوط تولیدی ماسک، مواد ضدعفونی کننده و شوینده به کمک جامعه کارگری، مراکز درمانی و اقشار مختلف مردم آمده است.

ابوالفضل برات زاده، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در زمینه اقدامات بسیج کارگران و کارخانجات در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: تاکنون ۵۵ تیم غربالگری بسیج کارگری در سطح استان اقدامات بسیار زیادی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام داده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار ماسک در این مدت تامین و بین کارگران استان توزیع شده است، افزود: کمک به جلوگیری از تعطیلی ۲۰ مورد واحدهای تولیدی با همکاری اداره کار، تعاون و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این مدت صورت گرفته است.

برات زاده ادامه داد: در این مدت توسط بسیج کارگری استان همدان سه مورد از واحدهای راکد در تولید ماسک و اقلام ضدعفونی کننده فعال شده است.

 

ضدعفونی ۱۲۰ مورد از کارخانجات استان در اجرای رزمایش بیولوژیکی

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در مدت شیوع ویروس کرونا ۱۲ مورد تغییر کاربری واحدهای تولیدی داشته ایم، گفت: یک سوله در شهرستان ملایر برای تولید روزانه ۷ هزار ماسک توسط بسیج کارگری ایجاد شد.

 

برات زاده خاطرنشان کرد: ۱۰ مورد تامین محصولات اولیه برای ساخت ماسک مانند پارچه، کش و الکل در سطح استان همدان داشته ایم که با رایزنی با استان های دیگر مثل تهران تامین شده است.

وی با اشاره به اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک در سطح کارخانجات همدان بیان کرد: تاکنون ضدعفونی ۱۲۰ مورد از کارخانجات انجام شده است.

 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هم اکنون تنها یک تا دو واحد تولیدی دستکش در سطح استان وجود دارد که در حال پیگیری برای تولید واحدهای بیشتر دستکش یکبار مصرف هستیم، یادآور شد: در حال حاضر حدود ۴۰ تا ۴۵ واحد تولیدی روزانه در سطح استان ماسک تولید می کنند و خوشبختانه در این مورد نه تنها کمبودی نداریم بلکه ماسک مازاد نیز در استان داریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار