نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. فروردين 1399 - 9:02   |   کد مطلب: 28233
مدیر اداره دامپزشکی شهرستان ملایر گفت: با اجرای طرح نوروزی اداره دامپزشکی ملایر یک‌هزار و یک کیلو گرم انواع مواد خام دامی فاسد کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  علی قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت‌های اداره دامپزشکی در طرح نوروزی اظهار کرد: این طرح از ۲۵ بهمن‌ماه سال گذشته با فعالیت ۱۲ اکیپ شروع شد و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر بازدیدهای مشترک با سایر دستگاه‌ها بازدید و نظارت به صورت مستمر از مراکز عرضه مواد خام دامی صورت گرفت افزود: ۸۶۵ مورد بازدید توسط اکیپ‌های ما انجام  شد.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان ملایر با بیان اینکه طی اجرای طرح یک‌هزار و یک کیلوگرم انواع مواد خام دامی فاسد کشف و از چرخه مصرف خارج شد تصریح کرد: در این مدت سه واحد پلمب و ۱۳ واحد متخلف در شهرستان ملایر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی در ادامه با اشاره به فصل بهار و اجرای طرح واکسیناسیون دام در مقابله با بیماری‌ها گفت: واکسیناسیون دام در مقابله با آبله به زودی انجام می‌شود.

قلی‌زاده افزود: در این زمینه ۲۴۵ هزار راس دام سبک و سنگین در ملایر طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته علیه بیماری آبله واکسینه می‌شوند و در برابر دیگر بیماری‌ها نیز واکسیناسیون  سایر دام‌ها در طول سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار